Komunikační branže bude nabírat Více náboru než propouštění zažije v následujícím čtvrtletí komunikační branže, i když ne o moc. To je závěr pravidelného čtvrtletního průzkumu... 21. 6. 2011 ▪ 1 min. čtení
Guerilly agentury často outsourcují Současným marketingovým zaklínadlem je guerilla marketing, vtipná nebo jinak zajímavá forma reklamy na netradičních místech. Ne všichni klienti... 30. 6. 2010 ▪ 4 min. čtení
První rok krize v číslech a příbězích Máte před sebou přílohu Top značky, která číselně shrnuje první kompletní krizový rok. Navzdory očekávání velkých dramat, jejichž drobné odezvy... 29. 4. 2010 ▪ 1 min. čtení
Hubnout kosmetikou není trend? V době, kdy trh s kosmetikou na hubnutí (krémy na zeštíhlení, tvarování postavy a proti celulitidě) už dva roky klesá, pro některé, většinou... 16. 2. 2010 ▪ 2 min. čtení
Hubnout kosmetikou není současný trend Zájem o body control kosmetiku klesl až o 40 %, výrobci přesto uvádějí novinky. V době, kdy trh s kosmetikou na hubnutí (krémy na zeštíhlení,... 20. 1. 2010 ▪ 2 min. čtení
Zaměřte se na ženy 55+ Dlouho platilo krása = mládí. Kupní síla starších žen ale sílí, na což reagují nejen kosmetické firmy, ale také různá wellness centra. S... 30. 10. 2009 ▪ 3 min. čtení
Kosmetika objevila starší ženy. Až 55+ Dlouho platilo krása = mládí. Kupní síla starších žen ale sílí a kosmetické firmy reagují. Společností, které se budou marketingově věnovat... 12. 10. 2009 ▪ 4 min. čtení
Co skrývá pravá thajská masáž I zdravý člověk má na svém těle místa, která i při lehkém zmáčknutí zabolí. Odhalení takových bolestivých tajemství, která mohou skrývat zárodky... 20. 8. 2009 ▪ 6 min. čtení
Nemocná farmacie? Krize zřejmě dopadá i na výrobce léků. Šetrnost se tváří v tvář hospodářskému oslabení projevuje i v nákupech léčiv. Ukazuje to výzkum... 30. 7. 2009 ▪ 1 min. čtení
Thajské doteky utrpení a pohody I zdravý člověk má na svém těle místa, která i při jen lehkém zmáčknutí hodně zabolí. Odhalení takových malých bolestivých tajemství, která... 9. 6. 2009 ▪ 6 min. čtení
Čapek proti reklamě? Reklama považuje příjemce za hlupáky, tuneluje jazyk a je plná klišé, shodují se kreativci Petr Voborský (na volné noze), Pavel Friš (Euro RSCG)... 23. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení
Maskoti fungují, navazují-li na značku Míra Mironetu, zelený panáček Cetelemu, pošťák Poštovní spořitelny, Mopy Modré pyramidy, Widget UPS, liška Českomoravské stavební spořitelny.... 26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení
Effie podvanácté Nescafé Classic, Komerční banka, Rádio Impuls, Microsoft a Nadace O2, to jsou vítězové cen Effie 2008. Největší úspěchy ve dvanáctém ročníku... 13. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení
Méně vánočních spotů Reklamní agentury předvídají, že letos bude méně speciálních vánočních kampaní. Reklamní nadílka pro české spotřebitele se sice teprve chystá,... 6. 11. 2008 ▪ 1 min. čtení
Boom kreslených panáčků Rozmach kreslených a animovaných reklam pro dospělé ukazuje, že obrázky nepůsobí jen na dětské publikum. Na animované a kreslené reklamy už... 29. 5. 2008 ▪ 1 min. čtení
Talentům z východu může pomoci unie Anna Geislerová patří k mladým evropským hercům, které mezinárodně proslavil mimo jiné i program Shooting Stars, každoročně pořádaný organizací... 17. 7. 2006 ▪ 3 min. čtení
Talentům z východu může pomoci unie Talentům z východu může pomoci unie Program Shooting Stars na Berlinale, Producers on the Move v Cannes či Dny kritiků Variety v Karlových... 17. 7. 2006 ▪ 3 min. čtení