Hana Nováková

Komunikační branže bude nabírat

Více náboru než propouštění zažije v následujícím čtvrtletí komunikační branže, i když ne o moc. To je závěr pravidelného čtvrtletního průzkumu...
21. 6. 2011 ▪ 1 min. čtení

Guerilly agentury často outsourcují

Současným marketingovým zaklínadlem je guerilla marketing, vtipná nebo jinak zajímavá forma reklamy na netradičních místech. Ne všichni klienti...
30. 6. 2010 ▪ 4 min. čtení

První rok krize v číslech a příbězích

Máte před sebou přílohu Top značky, která číselně shrnuje první kompletní krizový rok. Navzdory očekávání velkých dramat, jejichž drobné odezvy...
29. 4. 2010 ▪ 1 min. čtení

Hubnout kosmetikou není trend?

V době, kdy trh s kosmetikou na hubnutí (krémy na zeštíhlení, tvarování postavy a proti celulitidě) už dva roky klesá, pro některé, většinou...
16. 2. 2010 ▪ 2 min. čtení

Hubnout kosmetikou není současný trend

Zájem o body control kosmetiku klesl až o 40 %, výrobci přesto uvádějí novinky. V době, kdy trh s kosmetikou na hubnutí (krémy na zeštíhlení,...
20. 1. 2010 ▪ 2 min. čtení

Zaměřte se na ženy 55+

Dlouho platilo krása = mládí. Kupní síla starších žen ale sílí, na což reagují nejen kosmetické firmy, ale také různá wellness centra. S...
30. 10. 2009 ▪ 3 min. čtení

Kosmetika objevila starší ženy. Až 55+

Dlouho platilo krása = mládí. Kupní síla starších žen ale sílí a kosmetické firmy reagují. Společností, které se budou marketingově věnovat...
12. 10. 2009 ▪ 4 min. čtení

Co skrývá pravá thajská masáž

I zdravý člověk má na svém těle místa, která i při lehkém zmáčknutí zabolí. Odhalení takových bolestivých tajemství, která mohou skrývat zárodky...
20. 8. 2009 ▪ 6 min. čtení

Nemocná farmacie?

Krize zřejmě dopadá i na výrobce léků. Šetrnost se tváří v tvář hospodářskému oslabení projevuje i v nákupech léčiv. Ukazuje to výzkum...
30. 7. 2009 ▪ 1 min. čtení

Thajské doteky utrpení a pohody

I zdravý člověk má na svém těle místa, která i při jen lehkém zmáčknutí hodně zabolí. Odhalení takových malých bolestivých tajemství, která...
9. 6. 2009 ▪ 6 min. čtení

Čapek proti reklamě?

Reklama považuje příjemce za hlupáky, tuneluje jazyk a je plná klišé, shodují se kreativci Petr Voborský (na volné noze), Pavel Friš (Euro RSCG)...
23. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení

Maskoti fungují, navazují-li na značku

Míra Mironetu, zelený panáček Cetelemu, pošťák Poštovní spořitelny, Mopy Modré pyramidy, Widget UPS, liška Českomoravské stavební spořitelny....
26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení

Effie podvanácté

Nescafé Classic, Komerční banka, Rádio Impuls, Microsoft a Nadace O2, to jsou vítězové cen Effie 2008. Největší úspěchy ve dvanáctém ročníku...
13. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení

Méně vánočních spotů

Reklamní agentury předvídají, že letos bude méně speciálních vánočních kampaní. Reklamní nadílka pro české spotřebitele se sice teprve chystá,...
6. 11. 2008 ▪ 1 min. čtení

Boom kreslených panáčků

Rozmach kreslených a animovaných reklam pro dospělé ukazuje, že obrázky nepůsobí jen na dětské publikum. Na animované a kreslené reklamy už...
29. 5. 2008 ▪ 1 min. čtení

Talentům z východu může pomoci unie

Anna Geislerová patří k mladým evropským hercům, které mezinárodně proslavil mimo jiné i program Shooting Stars, každoročně pořádaný organizací...
17. 7. 2006 ▪ 3 min. čtení

Talentům z východu může pomoci unie

Talentům z východu může pomoci unie Program Shooting Stars na Berlinale, Producers on the Move v Cannes či Dny kritiků Variety v Karlových...
17. 7. 2006 ▪ 3 min. čtení