ICT revue Kdo bude mít práci po 4. průmyslové revoluci? Co by lidé měli umět, jací by měli být, aby v blízké (a asi i ve vzdálenější) budoucnosti měli šanci získat dobré zaměstnání? Na to jsme se... 4. 6. 2016 ▪ 7 min. čtení
Týmové role: Aby jeden a jeden byli tři Proč vlastně potřebujeme, aby skupina pracovníků byla týmem? Platí totiž, že 1 + 1 se nerovná 2, ale 3. Ačkoli tato rovnice odporuje matematice,... 20. 4. 2016 ▪ 9 min. čtení
Svěřte práci odborníkům - třeba na druhém konci světa Význam slova outsourcing ještě před dvěma desítkami let nebyl v České republice nikomu příliš jasný, dokonce ani mnohým z "kapitánů průmyslu".... 23. 3. 2016 ▪ 8 min. čtení
Mission Possible: Hasit dřív, než začne hořet Jako z katastrofického filmu vypadá situace, kdy najednou přestane v určité oblasti naprosto fungovat spojení. Nejdou telefony, nejde... 9. 11. 2010 ▪ 4 min. čtení
Po čem firmy touží Dnešní doba je ve všech směrech úzce propojena s oblastí informačních technologií. Řečeno slovy klasika: "Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme proti... 28. 5. 2010 ▪ 5 min. čtení
Jak si naklonit zákazníka Dosud nikdy neplatilo více než dnes, kdy se v důsledku nedávné krize vyostřil boj o zákazníka, rčení: Náš zákazník, náš pán". Jinak řečeno: kdo... 16. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení