Ivan Miller

Kvalita na rozcestí

V březnu to bylo 25 let, co vyšla první norma ISO 9000. Jednalo se v podstatě o převzetí britské normy BS 5750, která byla zase inspirována...
2. 11. 2012 ▪ 5 min. čtení

Má certifikace ISO smysl?

V MŘ z května tohoto roku vyšel článek "NE certifikátům ISO?" Autoři se v něm pozastavují nad tím, že ze Zákona o veřejných zakázkách 137/2006...
26. 10. 2012 ▪ 7 min. čtení

4 podmínky, 4 překážky

Kurzy, kde se jako účastníci setkávají zkušení odborníci z celého světa, jsou vždy zajímavou platformou pro výměnu zkušeností. Ani kurz Six...
30. 9. 2011 ▪ 10 min. čtení

Spokojenost zákazníků a zpětná vazba

Spokojený zákazník je loajální a přináší podniku peníze, zatímco nespokojený může strhnout své okolí a firmě tím způsobit značné ztráty.
14. 12. 2007 ▪ 6 min. čtení

Standardy kvality v praxi

Výkonný manažer často vnímá kvalitu jen jako výsledek úsilí lidí v modrých pláštích. Tento dojem může být ještě znásoben po absolvování "školení...
9. 11. 2007 ▪ 5 min. čtení