Kvalita na rozcestí V březnu to bylo 25 let, co vyšla první norma ISO 9000. Jednalo se v podstatě o převzetí britské normy BS 5750, která byla zase inspirována... 2. 11. 2012 ▪ 5 min. čtení
Má certifikace ISO smysl? V MŘ z května tohoto roku vyšel článek "NE certifikátům ISO?" Autoři se v něm pozastavují nad tím, že ze Zákona o veřejných zakázkách 137/2006... 26. 10. 2012 ▪ 7 min. čtení
4 podmínky, 4 překážky Kurzy, kde se jako účastníci setkávají zkušení odborníci z celého světa, jsou vždy zajímavou platformou pro výměnu zkušeností. Ani kurz Six... 30. 9. 2011 ▪ 10 min. čtení
Spokojenost zákazníků a zpětná vazba Spokojený zákazník je loajální a přináší podniku peníze, zatímco nespokojený může strhnout své okolí a firmě tím způsobit značné ztráty. 14. 12. 2007 ▪ 6 min. čtení
Standardy kvality v praxi Výkonný manažer často vnímá kvalitu jen jako výsledek úsilí lidí v modrých pláštích. Tento dojem může být ještě znásoben po absolvování "školení... 9. 11. 2007 ▪ 5 min. čtení