Ivana Picková

Klamavé pasti na spotřebitele

V podstatě by se dalo klamání spotřebitelů rozdělit do dvou fází - klamání ve chvílích, kdy je třeba zákazníka přivábit, a ve druhé fázi ho...
14. 3. 2007 ▪ 3 min. čtení

Otrávené prazdniny

Cestovní kancelář někdy nesplní, co slíbila, zkaženou dovolenou je však možné reklamovat a žádat slevu.
19. 8. 2006 ▪ 8 min. čtení

Krajním řešením jsou žaloby

Spotřebitelské sdružení chrání spotřebitele zejména tam, kde by jako jedinec neměl šanci proti velkému podnikatelskému subjektu uspět. Přesně...
10. 6. 2005 ▪ 3 min. čtení

Ivana Picková: Hodil by se koš na nepoctivce

Hodil by se koš na nepoctivce Obrátila se na nás paní, která si koupila vstupenku na lední show s mistrem světa Jevgenijem Pljuščenkem, který na...
27. 12. 2004 ▪ 1 min. čtení

Vzhůru do pasti dluhů

"Firma, které jsem dlužil splátky za vysavač, zmizela, tak nevidím důvod, proč bych splácel někomu jinému," ohradil se...
3. 12. 2004 ▪ 2 min. čtení

Vzhůru do pasti dluhů

Vzhůru do pasti dluhů "Firma, které jsem dlužil splátky za vysavač, zmizela, tak nevidím důvod, proč bych splácel někomu jinému," ohradil se...
3. 12. 2004 ▪ 2 min. čtení

Klienti v poplatkové pasti

Banka může zpoplatňovat i své vlastní poplatky a klient nemá nikde dovolání.
30. 9. 2004 ▪ 7 min. čtení

V poplatkové pasti

Banka může zpoplatňovat i své vlastní poplatky a klient nemá nikde dovolání.
30. 9. 2004 ▪ 7 min. čtení

Ivana Picková: Ochraňujme se sami před sebou

Ochraňujme se sami před sebou Dealer mě donutil podepsat smlouvu na vysavač za osmdesát tisíc. Má ho sice švagrová, od ní jsem si ho půjčovala,...
7. 5. 2004 ▪ 3 min. čtení