Klamavé pasti na spotřebitele V podstatě by se dalo klamání spotřebitelů rozdělit do dvou fází - klamání ve chvílích, kdy je třeba zákazníka přivábit, a ve druhé fázi ho... 14. 3. 2007 ▪ 3 min. čtení
Reklamace dovolené: Když vám otráví prázdniny Cestovní kancelář někdy nesplní, co slíbila, zkaženou dovolenou je však možné reklamovat a žádat slevu. Základem je cestovní smluva, u které je... 20. 8. 2006 ▪ 8 min. čtení
Otrávené prazdniny Cestovní kancelář někdy nesplní, co slíbila, zkaženou dovolenou je však možné reklamovat a žádat slevu. 19. 8. 2006 ▪ 8 min. čtení
KRITIKA POPLATKŮ: Krajním řešením jsou žaloby Spotřebitelské sdružení chrání spotřebitele zejména tam, kde by jako jedinec neměl šanci proti velkému podnikatelskému subjektu uspět. Přesně... 10. 6. 2005 ▪ 3 min. čtení
Krajním řešením jsou žaloby Spotřebitelské sdružení chrání spotřebitele zejména tam, kde by jako jedinec neměl šanci proti velkému podnikatelskému subjektu uspět. Přesně... 10. 6. 2005 ▪ 3 min. čtení
Ivana Picková: Hodil by se koš na nepoctivce Hodil by se koš na nepoctivce Obrátila se na nás paní, která si koupila vstupenku na lední show s mistrem světa Jevgenijem Pljuščenkem, který na... 27. 12. 2004 ▪ 1 min. čtení
Vzhůru do pasti dluhů "Firma, které jsem dlužil splátky za vysavač, zmizela, tak nevidím důvod, proč bych splácel někomu jinému," ohradil se... 3. 12. 2004 ▪ 2 min. čtení
Vzhůru do pasti dluhů Vzhůru do pasti dluhů "Firma, které jsem dlužil splátky za vysavač, zmizela, tak nevidím důvod, proč bych splácel někomu jinému," ohradil se... 3. 12. 2004 ▪ 2 min. čtení
Klienti v poplatkové pasti Banka může zpoplatňovat i své vlastní poplatky a klient nemá nikde dovolání. 30. 9. 2004 ▪ 7 min. čtení
V poplatkové pasti: vaše hypotéka může mít za rok jiné poplatky Banka může zpoplatňovat i své vlastní poplatky a klient nemá nikde dovolání. 30. 9. 2004 ▪ 7 min. čtení
Ivana Picková: Rozhodně to nejsou zbytečné počty Rozhodně to nejsou zbytečné počty Někteří spotřebitelé se zřejmě stále domnívají, že cena půllitru mléka v obchodě vzniká tak, že se cena za... 30. 9. 2004 ▪ 2 min. čtení
V poplatkové pasti Banka může zpoplatňovat i své vlastní poplatky a klient nemá nikde dovolání. 30. 9. 2004 ▪ 7 min. čtení
Ivana Picková: Není to příjemné, přesto je nutné se na soud obracet Není to příjemné, přesto je nutné se na soud obracet Postavení spotřebitele se u nás - z pohledu zákona - výrazně zlepšilo. Také nabídka je... 27. 7. 2004 ▪ 2 min. čtení
Ivana Picková: Ochraňujme se sami před sebou Ochraňujme se sami před sebou Dealer mě donutil podepsat smlouvu na vysavač za osmdesát tisíc. Má ho sice švagrová, od ní jsem si ho půjčovala,... 7. 5. 2004 ▪ 3 min. čtení
Ivana Picková: O dortech, trpaslících a spotřebitelích Jsou spotřebitelé, kteří průšvihy přitahují. Jak říkával jeden humoristický klasik, takoví si koupí trpaslíka a on jim do rána vyroste. Zřejmě... 1. 4. 2004 ▪ 2 min. čtení
Ivana Picková: Místo informací nabízejí výmluvy a fígle Místo informací nabízejí výmluvy a fígle Právo na informace patří k základním spotřebitelským právům. Proto je s podivem, kolik podnikavých... 6. 2. 2004 ▪ 2 min. čtení
Ivana Picková: Obchod kvete i přes dvouletou lhůtu Obchod kvete i přes dvouletou lhůtu Ti, kteří před rokem strašili, že dvouletá záruční doba na spotřební zboží zlikviduje české obchody,... 18. 12. 2003 ▪ 2 min. čtení
Ivana Picková: Tržní ráj je plný nepoctivců s čertovskými úmysly Tržní ráj je plný nepoctivců s čertovskými úmysly Časy králů, kdy nepoctivé pekaře spouštěli v koši do Vltavy, jsou bohužel už pryč. Podobné... 18. 11. 2003 ▪ 2 min. čtení
Ivana Picková: Nabídky úvěrů mohou být zrádné Nabídky úvěrů mohou být zrádné Spotřebitelé se chovají jako český stát: Vesele se zadlužují a hlavu si s tím nelámou. Zatím ještě není mnoho... 5. 11. 2003 ▪ 3 min. čtení
Ivana Picková: Jak chutná moc? Bezpečnostní službě moc Důvody zásahu bezpečnostní služby bývají malicherné: nelíbila se zákazníkova taška či mladý člověk působil podezřele. 18. 9. 2003 ▪ 2 min. čtení