Vzdělávání jako prostředek vedoucí ke spokojenosti klientů Je vzdělávání důležitým nástrojem motivace a stabilizace zaměstnanců? Jakou roli hraje vzdělávání v profesním životě zaměstnanců? Ovlivňuje... 2. 5. 2012 ▪ 5 min. čtení
Jaký by měl být nadřízený ve firmě finančního sektoru? Jaký by měl být nadřízený? Čím motivuje k lepšímu výkonu a co je naopak neúčinné? Jak nadřízeného hodnotí pracovníci na různých pozicích v... 26. 9. 2011 ▪ 8 min. čtení
Práce a soukromí: Jak je sladit? Může firma pomoci k celkové pohodě svých zaměstnanců? Odrazí se to na výkonnosti pracovníků? Jak postupovat v případě, že se rozhodneme zvýšit... 27. 8. 2010 ▪ 5 min. čtení
Manažerem v době krize Krize, krize, krize! Toto slovo slyšíme teď neustále. Odborníci hledají způsob, jak se s krizí vypořádat, a odpovídají na otázky typu: Co by měl... 20. 11. 2009 ▪ 7 min. čtení