Jana Budíková

Legenda z Facebooku

Někteří se stanou známými díky svým postojům. Ti výjimeční umí navíc své pokrokové názory přenést do reálného života. To je případ Sheryl...
27. 9. 2011 ▪ 5 min. čtení

Ten druhý Václav Klaus

Ukradení osobní identity je na Twitteru jednoduché. Nepravý Václav Klaus se stal populárním na Twitteru, jakmile začal vtipkovat o ukradnutém...
1. 9. 2011 ▪ 4 min. čtení

Duše pro Starbucks

Šéf Starbucksu Howard Schultz je v poslední době hodně populární. Minimálně ze tří důvodů. Starbucks oslavil své 40. narozeniny, Howard vydal...
27. 5. 2011 ▪ 5 min. čtení

Proč jsem zaháčkovaná?

LinkedIn, Facebook nebo Twitter již dávno nejsou, jak si mnozí skeptici na počátku mysleli, módním výstřelkem. Naopak, stále více lidí a firem...
27. 4. 2011 ▪ 4 min. čtení

Co od vás očekává zákazník zítřka?

Lehce se do prezentací strategií firmy uvede cíl změnit firmu na zákaznicky orientovanou a udržet či získat si vedoucí postavení ve svém oboru....
29. 4. 2010 ▪ 7 min. čtení

Trendy, které nesmíte propást

Je konec krize již na dohled? A i když krize skončí, jaké dlouhotrvající vlivy na spotřebitelské chování bude mít? Ať to dopadne jakkoliv, dá se...
31. 3. 2010 ▪ 8 min. čtení

Krize v kvalitě, anebo kvalita v krizi?

Všichni skloňujeme slovo krize dnes a denně. Jak jinak, když ve většině případů má dopad na prodeje firmy i na zisk. A také nikdy nevíme, jestli...
31. 3. 2010 ▪ 4 min. čtení

Konec tradičního e-mailu?

V říjnu 2007 došlo v Anglii k historické události. Užívání sítí společenských komunit typu Facebook, MySpace a dalších překročilo návštěvnost a...
25. 2. 2008 ▪ 3 min. čtení

Psst, pošlete to dál

Komerční využití internetových společenských komunit roste závratnou rychlostí. Alespoň za českými hranicemi.
19. 12. 2007 ▪ 5 min. čtení