Jana Matoušková

Zelený koncept v maloobchodní praxi

Jednou z forem ekologické odpovědnosti firem je výstavba energeticky úsporných obchodů. V oblasti péče o životní prostředí se Tesco veřejně...
24. 10. 2007 ▪ 4 min. čtení

Jak překročit hranici regionu

Těžko hledat "zelenější" firmu než takovou, která vyznává zelenou filozofii z podstaty svého podnikání. Jana Matoušková ze společnosti PRO-BIO...
24. 10. 2007 ▪ 5 min. čtení

Tesco chce být dobrým sousedem

Projekt na pomoc místnímu ústavu sociální péče, kontejnery na odložení starého oblečení na parkovišti u prodejen Tesco, igelitová taška zdarma...
15. 2. 2007 ▪ 4 min. čtení

Tesco chce být dobrým sousedem

Projekt na pomoc místnímu ústavu sociální péče, kontejnery na parkovišti u prodejen Tesco na odložení starého oblečení, které je následně buď...
25. 1. 2007 ▪ 3 min. čtení

Rozvážková služba on-line

Britské Tesco se svým internetovým obchodem www.tesco.com zaznamenalo na tamním trhu nebývalý rozvoj. Jeho služby využívají mnohé domácnosti ve...
26. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení

Vše určuje zákon

Balení potravin v místě prodeje doznalo značných změn a patří dnes k samozřejmostem, které se od obchodů automaticky očekávají.
18. 4. 2006 ▪ 4 min. čtení

Co vše dělá čistý obchod

Na úklid a hygienu mají obchodní společnosti spoustu interních předpisů a nařízení, zahrnujících sanitační řády, informační materiály pro...
19. 12. 2005 ▪ 4 min. čtení