DDB vyhrála B2B reklamu pro France Telecom France Telecom přesunul svůj rozpočet na business–to–business propagaci z reklamní agentury BBDO Corporate do DDB & Co. Paříž. Neupřesněný... 16. 5. 2001 ▪ 1 min. čtení
Česká reklama na MTV zafungovala Shlédly český spot na hudební televizní stanici MTV a dostaly se do finále. Jedny z finalistek soutěže Clean & Clear „Wanted! Best Friends... 16. 5. 2001 ▪ 1 min. čtení
Euro RSCG New Europe získalo 90 % značek Danone Opavia Přestup roku. Tak by se dal označit ohlášený přechod většiny značek z portfolia potravinářského gigantu Danone Opavia od reklamní agentury... 14. 5. 2001 ▪ 2 min. čtení
OBI uvažuje o změně agentury Hobby market OBI uvažuje o vypsání tendru na reklamní agenturu, zatím však dále spolupracuje s agenturou Grátis. České pobočky se tak přímo... 27. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Grey vyhrál China Telecom China Telecom, jedna z největších čínských státních společností, si vybral agenturu Grey Beijing, aby pro něho zajišťovala veškerou propagaci a... 27. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Onassis v reklamě Continentalu Řecký rejdařský magnát Aristotel Onassis se objevuje v nové kampani německého výrobce pneumatik značky Continetal. Minimalistická série... 5. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Stella Artois se chystá na ruský trh Ruská pobočka pivovarnického koncernu Sun - Interbrew se chystá uvést belgickou značku Stella Artois na ruský trh. Sun - Interbrew operuje v... 5. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Žena v reklamě Marlboro! Slavného kovboje, poznávací znamení reklam na cigarety Marlboto nahradila žena. Nový televizní spot, který měl premiéru koncem března ve 4000... 5. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
AMV BBDO získala Campbell´s Britská agentura AMV BBDO bude dělat reklamu pro výrobce polévek Campbell´s. Reklamní budget v hodnotě 13,5 miliónů dolarů získala AMV BBDO... 4. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Lowenbrau chystá v relaunch značky ve Velké Británii Agentura AMV Advance dostala na starosti relaunch značky německého piva Lowenbrau ve Velké Británii. Kampaň bude postavena především na public... 4. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Brambor znevažuje sebevraždu Obvinění, že trivializuje sebevraždu donutilo kanadskou pobočku Unilever stáhnout z vysílání televizní spot na margarín Imperial Margarine. V... 3. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Chairman DDB zvolen starostou Cannes Starostou města Cannes byl v tamních krajských volbách zvolen Bernard Brochand, jeden z největších bossů francouzské reklamy a vice-chairman... 3. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Jitex Písek si vybral reklamní agenturu Jitex Písek zvolil ve dvoukolovém výběrovém řízení na reklamní agenturu Srdce Evropy. 3. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
Ogilvy, Saatchi a Dentsu kralují Asii Agentury Ogilvy & Mather Singapore, Dentsu Tokio a Saatchi & Saatchi Hong Kong kralovaly letošnímu ročníku asijsko - pacfického festivalu... 3. 4. 2001 ▪ 1 min. čtení
D´Arcy pro ruský Bee Line Druhý největší mobilní operátor na ruském trhu Bee Line, jedna z mála ruských firem obchodovaná na newyorské burze, přesunul veškerou reklamu a... 30. 3. 2001 ▪ 1 min. čtení
Burnett přišel v Německu o Coke Od agentury Leo Burnett do McCann – Erickson přesunula reklamní budget své vlajkové lodi, značky Coke, německá pobočka společnosti Coca- Cola.... 30. 3. 2001 ▪ 1 min. čtení
Firmy lobbují za Paříž Reklamní kampaň, která má představit firmy, jež podporují pořádání letních olympijských her v Paříži v roce 2008 a tím ukázat sílu a zázemí... 30. 3. 2001 ▪ 1 min. čtení
Motorola šetří na reklamě Telekomunikační gigant Motorola se rozhodl drasticky celosvětově snížit výdaje na reklamu a to zhruba na 70% původně plánované částky. Světová... 29. 3. 2001 ▪ 1 min. čtení
Lintas pro asijské aerolinky Agentura Lowe Lintas & Partners se stane pravděpodobným vítězem velkého pitche na zajišťování propagace pro dosud nepojmenovanou pan-asijskou... 28. 3. 2001 ▪ 1 min. čtení
Bates vyhrál Pfizer Warner Lambert Kanadská pobočka farmaceutického koncernu Pfizer Warner-Lambert svěřila svůj budget v hodnotě 24 milińů korun na nákup médií mediální agentuře... 28. 3. 2001 ▪ 1 min. čtení