Neopakujte základní chyby Marketing malých živnostníků je velmi specifický, už jenom kvůli objemu rozpočtu. Ne všichni si jsou toho však vědomi, a tak se často dopouštějí... 31. 3. 2010 ▪ 7 min. čtení
Je modrá dost dobrá? Jestli si konkrétní zboží koupí nebo ne, se spousta konzumentů rozhoduje podle barvy obalu. Nejnovější studie z dílny expertů na Univerzitě... 22. 12. 2008 ▪ 2 min. čtení
Pět hvězdiček v Jižní Americe Většinu toho, co chcete v Chile vidět, je dobré si naplánovat dopředu. Termální hotel Puyehue je zajisté místem, které byste při své cestě... 30. 9. 2008 ▪ 4 min. čtení
Oblékněte svůj personál stylově Šaty dělají člověka a člověk zase vytváří okolní atmosféru. Síla lidského faktoru je možná důležitější, než si kdo myslí - obzvlášť ve službách.... 26. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení
Kávové čarování na lobby baru Největší službu v segmentu gastronomie dělají pákové přístroje s mlýnkem na zrnkovou kávu, říká René Sion, jednatel firmy Alois Dallmayr... 26. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení
Wellness magnety v českých lázních Wellness znamená cítit se dobře, užívat si života, relaxovat. Důrazem na užívání jedinečnosti okamžiku se zásadně liší od klasických lázeňských... 12. 8. 2008 ▪ 4 min. čtení
Rodinné wellness: Sázka na jistotu Velkých megalomanských wellness center budou mít lidé brzy dost a do těch intimnějších - třeba rodinných - si půjdou odpočinout daleko radši,... 19. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení
Nebojte se zeptat, hlavně ale správně Dotazníky spokojenosti představují pro hotel významné komunikační spojení s hotelovými hosty. Rozhodně neplatí, že kdo se moc ptá, moc se dozví.... 30. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení
Jak zvládnout snídani v posteli? Čtyřiadvacetihodinová péče o pohodlí hosta není zbytečným výmyslem hotelových standardů. Ruku v ruce s ní totiž jde i známá word-of-mouth, která... 30. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení
Certifikace pro wellness Stoupající nároky hostů na kvalitní služby vedou ke sjednocování a zavádění všeobecně platných standardů klasifikace. V případě hotelů tuto... 16. 6. 2008 ▪ 4 min. čtení
Řada úkolů pro české wellness "České wellness by mělo ještě trochu vyzrát. Proč si razit cestu sám, když se mohu poučit ze zkušeností druhých?" říká v rozhovoru kanadská... 16. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení
Quo vadis, wellness? Oblast wellness od svého počátku urazila pořádný kus cesty a už dávno není výsadou specializovaných center. Své stálé místo našla i v hotelech. 16. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení
Dejte šanci sezonním zaměstnancům Provoz hotelu zatíženého silnou sezonností právě v takových obdobích čelí velkým nárokům na objem svého personálu. Každý hoteliér moc dobře ví,... 30. 5. 2008 ▪ 6 min. čtení
Certifikace wellness Stoupající nároky hostů na kvalitní služby ve svém důsledku vedou ke sjednocování a zavádění všeobecně platných standardů klasifikace. V případě... 30. 5. 2008 ▪ 5 min. čtení
Kdo určuje ceny za lázeňskou péči? Existence dvou protichůdných vyhlášek ministerstva zdravotnictví komplikuje českým lázním vytváření ceny léčebného dne hrazeného z prostředků... 30. 5. 2008 ▪ 5 min. čtení
Dopřát si luxus být jiný Trh s luxusním zbožím zažívá svůj boom. Počet přihlášek na britské soukromé školy v posledních letech stoupl o 40 %. Touha po statusu roste.... 28. 5. 2008 ▪ 7 min. čtení
Zelený hotel - šetrně, kde se dá Podle zelené euro-eko-květiny se zjednodušeně řečeno pozná ekologický hotel. Host hned ví, co od takového ubytovacího zařízení může očekávat. 3. 5. 2008 ▪ 4 min. čtení
Ekologie LHW po (Č)česku Hotely ze sítě Leading Hotels of the World vyšly vstříc ekologii. Svým hostům nabízejí ekologičtější variantu pobytu při zachování stejně vysoké... 30. 4. 2008 ▪ 3 min. čtení
Eko-květina jako značka Podle zelené euro-eko-květiny se zjednodušeně řečeno pozná ekologický hotel. Host hned ví, co od takového ubytovacího zařízení může očekávat.... 30. 4. 2008 ▪ 3 min. čtení
Nechte je, ať vybírají za vás Co všechno vám dají služby recruitment konzultanta? A proč by měl hotel vůbec jeho služeb využít? Exkluzivně pro časopis Hotel&Spa Management... 30. 4. 2008 ▪ 6 min. čtení