Kateřina Komorádová

Neopakujte základní chyby

Marketing malých živnostníků je velmi specifický, už jenom kvůli objemu rozpočtu. Ne všichni si jsou toho však vědomi, a tak se často dopouštějí...
31. 3. 2010 ▪ 7 min. čtení

Je modrá dost dobrá?

Jestli si konkrétní zboží koupí nebo ne, se spousta konzumentů rozhoduje podle barvy obalu. Nejnovější studie z dílny expertů na Univerzitě...
22. 12. 2008 ▪ 2 min. čtení

Pět hvězdiček v Jižní Americe

Většinu toho, co chcete v Chile vidět, je dobré si naplánovat dopředu. Termální hotel Puyehue je zajisté místem, které byste při své cestě...
30. 9. 2008 ▪ 4 min. čtení

Oblékněte svůj personál stylově

Šaty dělají člověka a člověk zase vytváří okolní atmosféru. Síla lidského faktoru je možná důležitější, než si kdo myslí - obzvlášť ve službách....
26. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení

Kávové čarování na lobby baru

Největší službu v segmentu gastronomie dělají pákové přístroje s mlýnkem na zrnkovou kávu, říká René Sion, jednatel firmy Alois Dallmayr...
26. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení

Wellness magnety v českých lázních

Wellness znamená cítit se dobře, užívat si života, relaxovat. Důrazem na užívání jedinečnosti okamžiku se zásadně liší od klasických lázeňských...
12. 8. 2008 ▪ 4 min. čtení

Rodinné wellness: Sázka na jistotu

Velkých megalomanských wellness center budou mít lidé brzy dost a do těch intimnějších - třeba rodinných - si půjdou odpočinout daleko radši,...
19. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení

Nebojte se zeptat, hlavně ale správně

Dotazníky spokojenosti představují pro hotel významné komunikační spojení s hotelovými hosty. Rozhodně neplatí, že kdo se moc ptá, moc se dozví....
30. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení

Jak zvládnout snídani v posteli?

Čtyřiadvacetihodinová péče o pohodlí hosta není zbytečným výmyslem hotelových standardů. Ruku v ruce s ní totiž jde i známá word-of-mouth, která...
30. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení

Certifikace pro wellness

Stoupající nároky hostů na kvalitní služby vedou ke sjednocování a zavádění všeobecně platných standardů klasifikace. V případě hotelů tuto...
16. 6. 2008 ▪ 4 min. čtení

Řada úkolů pro české wellness

"České wellness by mělo ještě trochu vyzrát. Proč si razit cestu sám, když se mohu poučit ze zkušeností druhých?" říká v rozhovoru kanadská...
16. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení

Quo vadis, wellness?

Oblast wellness od svého počátku urazila pořádný kus cesty a už dávno není výsadou specializovaných center. Své stálé místo našla i v hotelech.
16. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení

Dejte šanci sezonním zaměstnancům

Provoz hotelu zatíženého silnou sezonností právě v takových obdobích čelí velkým nárokům na objem svého personálu. Každý hoteliér moc dobře ví,...
30. 5. 2008 ▪ 6 min. čtení

Certifikace wellness

Stoupající nároky hostů na kvalitní služby ve svém důsledku vedou ke sjednocování a zavádění všeobecně platných standardů klasifikace. V případě...
30. 5. 2008 ▪ 5 min. čtení

Kdo určuje ceny za lázeňskou péči?

Existence dvou protichůdných vyhlášek ministerstva zdravotnictví komplikuje českým lázním vytváření ceny léčebného dne hrazeného z prostředků...
30. 5. 2008 ▪ 5 min. čtení

Dopřát si luxus být jiný

Trh s luxusním zbožím zažívá svůj boom. Počet přihlášek na britské soukromé školy v posledních letech stoupl o 40 %. Touha po statusu roste....
28. 5. 2008 ▪ 7 min. čtení

Zelený hotel - šetrně, kde se dá

Podle zelené euro-eko-květiny se zjednodušeně řečeno pozná ekologický hotel. Host hned ví, co od takového ubytovacího zařízení může očekávat.
3. 5. 2008 ▪ 4 min. čtení

Ekologie LHW po (Č)česku

Hotely ze sítě Leading Hotels of the World vyšly vstříc ekologii. Svým hostům nabízejí ekologičtější variantu pobytu při zachování stejně vysoké...
30. 4. 2008 ▪ 3 min. čtení

Eko-květina jako značka

Podle zelené euro-eko-květiny se zjednodušeně řečeno pozná ekologický hotel. Host hned ví, co od takového ubytovacího zařízení může očekávat....
30. 4. 2008 ▪ 3 min. čtení

Nechte je, ať vybírají za vás

Co všechno vám dají služby recruitment konzultanta? A proč by měl hotel vůbec jeho služeb využít? Exkluzivně pro časopis Hotel&Spa Management...
30. 4. 2008 ▪ 6 min. čtení