Staňte se architektem vaší značky Většina firem disponuje hned několika značkami. Pokud se staráte o své portfolio značek, měli byste je řídit podobně jako tým hráčů, kteří si... 21. 11. 2008 ▪ 10 min. čtení
Sponzoring v komunikačním mixu V posledních letech se sponzoring stává čím dál důležitější součástí komunikačního mixu značky. Bez ohledu na různé důvody tohoto nárůstu je... 20. 3. 2008 ▪ 5 min. čtení
Kategorizace či segmentace ubytovacích zařízení? "Pokládám se za častého cestovatele. Jak po Čechách, tak po světě. A v hotelech tudíž bydlím často. I proto si myslím, že hra na kategorizaci je... 11. 7. 2007 ▪ 6 min. čtení
Jak sponzoring buduje značku? Sponzoring přispívá k budování značky různými způsoby. Přitom některé z těchto způsobů jsou ojedinělé a patří jedině sponzoringu. A i když... 24. 8. 2006 ▪ 7 min. čtení
Vytváření synergie při řízení portfolia značek Většina firem vlastní několik značek a potřebuje je řídit jako tým, který si vzájemně pomáhá a naopak se vyvaruje křížení vlastních cest. Dívat... 29. 5. 2006 ▪ 7 min. čtení
K čemu je dobrá identita značky? Každá značka musí mít jasnou a bohatou identitu, tj. soubor asociací, které se stratégové značky snaží vytvořit nebo udržovat. Ve srovnání s... 27. 3. 2006 ▪ 12 min. čtení
Svět se mění, mění se i vize řízení značky? Řízení značky v klasickém pojetí vzniklo v roce 1931 v P&G, když si junior marketing manažer zodpovědný za Camay všiml, že marketingové aktivity... 22. 2. 2006 ▪ 7 min. čtení
Mystery shopping v rozhodovacím procesu organizace. O čem to mluvíme? Ačkoli některá hodnocení kvality služeb lze získat přímo od uživatelů samotných, jsou situace, v nichž relevantní informace mohou být získány... 4. 11. 2004 ▪ 8 min. čtení