Relaxace v orientálním stylu klienty láká Sotva si kdo mohl před dvanácti lety představit, že tehdejší volnočasovou bazénovou oblast v německém Bergisch-Gladbachu půjde změnit na úspěšné... 6. 6. 2011 ▪ 3 min. čtení
Koncept - la carte v obměnách V Hotelu Kleber Post v německém Bad Saulgau to jsou starobylé parkety spolu s moderním nábytkem, v Hotelu Lindner Kranichhöhe to je harmonie... 7. 4. 2011 ▪ 3 min. čtení
Být prozákaznický je trendy Někteří hosté si rezervují pokoj bez snídaně, na kterou pak chodí do kavárny vedle hotelu. Hoteliéři tak stojí před nelehkým úkolem je... 7. 4. 2011 ▪ 4 min. čtení
Přivítejte hosta v rozšířené realitě On-line technologie mají nový trend: rozšířenou realitu, směšující vnímání digitálního a skutečného světa. Velký potenciál v technologické... 11. 3. 2011 ▪ 3 min. čtení
Koupelna v záři světel Hotelová koupelna se stala doslova wellness záležitostí a jako taková si žádá speciální vybavení - třeba osvětlení. To je většinou tvořeno... 11. 3. 2011 ▪ 3 min. čtení
Řetězce po krizi chytají druhý dech Zdá se, že hotelové řetězce zahlédly světlo na konci tunelu. Recept proti snižující se kapacitě vytížení stejně jako proti nízkým hodnotám... 13. 12. 2010 ▪ 2 min. čtení
Přišla vám pošta I v dobách, kdy se největšímu zájmu těší sociální média, a to i v komunikaci s hotelovými hosty, nelze říct, že by hvězda direct marketingu... 13. 12. 2010 ▪ 6 min. čtení
Potenciál nových solárií Novou generací solárií mohou být nazývány přístroje, jejichž účelem ani tak není opalovat, jako spíše dělat tělu dobře a trochu ho rozmazlovat.... 13. 12. 2010 ▪ 5 min. čtení
Výhody konference na dálku Virtuální porady a konference jsou čím dál tím oblíbenější moderní variantou firemního setkávání, a to nejenom kvůli časovým a finančním úsporám... 13. 12. 2010 ▪ 4 min. čtení
Vítejte v novém světě "mokrého" wellness Zdálo by se, že trh zabývající se vybavením pro aqua wellness svého stropu dosáhne velmi brzy. Pokud si to sami výrobci připustí, tak nejspíš... 7. 12. 2010 ▪ 4 min. čtení
Vyberte si v kosmetice ideálního partnera Vybrat tu nejvhodnější značku kosmetiky, kterou nabídnete svým klientům pro spa a wellness, není žádná tajná magie. Pokud však zvolíte správně,... 7. 12. 2010 ▪ 4 min. čtení
Co se nosí v bazénu? Většině z nás, když se řekne cvičení ve vodě, se vybaví cvičenci vyššího věku nebo tělesné hmotnosti. Je pravda, že právě těmto skupinám přináší... 7. 12. 2010 ▪ 4 min. čtení
Svatba jako hotelový byznys? Pro jedny je svatba přísně soukromou záležitostí, pro druhé pompézní událostí uspořádanou spíš pro okolí a příbuzenstvo. A jako takovou si ji... 20. 10. 2010 ▪ 5 min. čtení
Masážní inspirace z mořského pobřeží Masáž horkými mořskými mušlemi představuje netradiční způsob, jak dopřát klientům příjemný zážitek ve vašem spa. Masáže si své místo našly v... 12. 10. 2010 ▪ 3 min. čtení
Trumfy k úspěchu má sehraný personál Wellness by mělo být místem, kde lidé zpátky načerpají ztracenou rovnováhu a mají dostatek prostoru k odpočinku. Toho lze ale těžko docílit,... 12. 10. 2010 ▪ 4 min. čtení
S dobrodružstvím, nebo v poklidu? Projekty, které se týkají atraktivního využití volného času mají už vzápětí po svém zveřejnění jedno téměř jisté: připoutají pozor odborníků i... 12. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení
Čeká čínské zábavní parky zlatý věk? Zatímco globální hráči na poli zábavních parků na sebe v Číně zatím nechávají tak trochu čekat, vzhledem k rostoucí poptávce roste také počet... 12. 10. 2010 ▪ 6 min. čtení
Z výšin na letiště zábavy Švédský přímořský Göteborg má novou turistickou atrakci: V centru města, v těsné blízkosti opery a s vyhlídkou na přístav se tyčí 60metrové... 12. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení
Jak vybrat dobré zaměstnance Každý začátek v novém zaměstnání je těžký, a ten pro studenty odborných škol obzvlášť. Specifika tohoto životního kroku v oboru hotelnictví a... 13. 9. 2010 ▪ 7 min. čtení
Jaké jsou ne/výhody outsourcingu Změna konceptu hotelu nebo jeho částí kromě jiného vyžaduje také úzkou spolupráci s personálem. Část ho totiž může kvůli organizačním změnám... 13. 9. 2010 ▪ 4 min. čtení