G-lokální strategie podle firmy Henkel Většina nadnárodních koncernů řídí svůj marketing centrálně, případně regionálně. Opačnou cestu zvolila společnost Henkel, důsledně se drží... 28. 8. 2009 ▪ 6 min. čtení
Motivujeme k inovaci, inovujeme k motivaci V dnešní době by se na trhu sotva našla úspěšná firma, která se nesnaží neustále inovovat. Celosvětová interní kampaň Rok inovací vyhlášená na... 21. 7. 2008 ▪ 3 min. čtení
Tři inovace na hlavu Celosvětová interní kampaň Rok inovací, vyhlášená na jaře 2006, vyzvala všech 52 tisíc zaměstnanců firmy Henkel, aby v průběhu jednoho roku... 28. 4. 2008 ▪ 4 min. čtení
Reklama musí být kreativní Mnozí stále žijí v přesvědčení, že reklama, pokud má prodávat, musí být kreativní. Nemusí. Stačí, když srozumitelně komunikuje, proč si má někdo... 26. 9. 2007 ▪ 3 min. čtení
Ovlivňovat je to, čeho chceme dosáhnout Když v reklamním bloku přepínáte mezi televizními kanály, tak vás u reklamy daleko spíše udrží známá tvář, kterou pokud možno také máte rádi.... 21. 2. 2007 ▪ 2 min. čtení
Nejlepší mezinárodní PR Umělecká soutěž Henkel Art.Award společnosti Henkel CEE patří k dlouhodobým projektům v oblasti PR nazývané společenská odpovědnost firmy (CSR).... 24. 8. 2006 ▪ 3 min. čtení