Lidija Erlebachová

G-lokální strategie podle firmy Henkel

Většina nadnárodních koncernů řídí svůj marketing centrálně, případně regionálně. Opačnou cestu zvolila společnost Henkel, důsledně se drží...
28. 8. 2009 ▪ 6 min. čtení

Motivujeme k inovaci, inovujeme k motivaci

V dnešní době by se na trhu sotva našla úspěšná firma, která se nesnaží neustále inovovat. Celosvětová interní kampaň Rok inovací vyhlášená na...
21. 7. 2008 ▪ 3 min. čtení

Tři inovace na hlavu

Celosvětová interní kampaň Rok inovací, vyhlášená na jaře 2006, vyzvala všech 52 tisíc zaměstnanců firmy Henkel, aby v průběhu jednoho roku...
28. 4. 2008 ▪ 4 min. čtení

Reklama musí být kreativní

Mnozí stále žijí v přesvědčení, že reklama, pokud má prodávat, musí být kreativní. Nemusí. Stačí, když srozumitelně komunikuje, proč si má někdo...
26. 9. 2007 ▪ 3 min. čtení

Ovlivňovat je to, čeho chceme dosáhnout

Když v reklamním bloku přepínáte mezi televizními kanály, tak vás u reklamy daleko spíše udrží známá tvář, kterou pokud možno také máte rádi....
21. 2. 2007 ▪ 2 min. čtení

Nejlepší mezinárodní PR

Umělecká soutěž Henkel Art.Award společnosti Henkel CEE patří k dlouhodobým projektům v oblasti PR nazývané společenská odpovědnost firmy (CSR)....
24. 8. 2006 ▪ 3 min. čtení