Marketing Marketing 2016: Prodej zvýší online práce s daty Zákazníci dnes rádi vyhledávají výrobce ze svého regionu. Jindy je ale ke koupi přivede přesně cílená reklama na webu. Efektivní cestu propagace... 16. 2. 2016 ▪ 5 min. čtení
Marketing 2016: prodej zvýší online práce s daty Zákazníci dnes rádi vyhledávají výrobce ze svého regionu. Jindy je ale ke koupi přivede přesně cílená reklama na webu. Efektivní cestu propagace... 15. 2. 2016 ▪ 5 min. čtení
Úspory Šetření se nemusí vždy vyplatit. Deset oblastí, v nichž se vám úspory mohou prodražit Nevyhovující počítač či software snižuje produktivitu zaměstnance. Nevyplatí se také výrazněji omezovat věrnostní programy pro stálé zákazníky.... 4. 1. 2016 ▪ 8 min. čtení
Deset oblastí, v nichž se vám úspory mohou prodražit Nevyhovující počítač či software snižuje produktivitu zaměstnance. Nevyplatí se také výrazněji omezovat věrnostní programy pro stálé... 7. 12. 2015 ▪ 8 min. čtení
Marketing Deset tipů, jak vybudovat unikátní firemní značku Budování značky přestalo být díky internetu doménou bohatých společností, které mohly investovat obrovské částky do rozsáhlých kampaní. O svých... 10. 11. 2015 ▪ 6 min. čtení
Deset tipů, jak vybudovat unikátní firemní značku Budování značky přestalo být díky internetu doménou bohatých společností, které mohly investovat obrovské částky do rozsáhlých kampaní. O svých... 15. 11. 2015 ▪ 6 min. čtení
Hledáte sdílenou kancelář? Smlouvejte, ušetří vám peníze a přinese inspiraci Při hledání kanceláře k pronájmu se vyplatí znát více nabídek a o ceně smlouvat. Kromě samotného nájemného je nutné zaměřit se i na provozní... 15. 11. 2015 ▪ 7 min. čtení
Úspory Jak ušetřit na služebních cestách? Náklady snižují rezervační služby i aplikace Slevy na ubytování je možné získat díky skupinovým objednávkám, ale také využíváním služeb zprostředkovatelů. Plánování i vyúčtování cest... 14. 10. 2015 ▪ 6 min. čtení
Služební cesty: čím jsou častější, tím i levnější Slevy na ubytování je možné získat díky skupinovým objednávkám, ale také využíváním služeb zprostředkovatelů. Plánování i vyúčtování cest... 12. 10. 2015 ▪ 6 min. čtení
Video dokáže ovlivnit emoce i překonat jazykové bariéry Video dobývá svět reklamy a marketingu. Firmám nabízí možnost oslovit zákazníky názorně, krátce, srozumitelně a působí na jejich emoce.... 12. 10. 2015 ▪ 7 min. čtení
Marketing Pověst své firmy zjistíte v online průzkumu Bez zpětné vazby se neobejde žádné podnikání. Jak zjistit, co si o vaší firmě, službách či výrobcích myslí zákazníci, zaměstnanci či dodavatelé?... 14. 9. 2015 ▪ 7 min. čtení
E-learning ušetří firmě čas i peníze Máte pocit, že vás vzdělávání zaměstnanců stojí příliš mnoho? Nechce se vám kromě kurzů samotných platit ještě dopravu? Zkuste kurzy, které... 14. 9. 2015 ▪ 6 min. čtení
Pověst své firmy zjistíte v online průzkumu Bez zpětné vazby se neobejde žádné podnikání. Jak zjistit, co si o vaší firmě, službách či výrobcích myslí zákazníci, zaměstnanci či dodavatelé?... 14. 9. 2015 ▪ 7 min. čtení
Marketing Lokální marketingové akce vám zajistí zákazníky. Celebrity na ně ale nezvěte Lokální zákazníky získáte pořádáním zajímavých akcí, kde můžete své produkty či služby zviditelnit. Celebrity ale rozhodně nezvěte, zastíní vaši... 25. 6. 2015 ▪ 6 min. čtení
Místní firma osloví příběhem a odborností Lokální zákazníky získáte pořádáním zajímavých akcí, kde můžete své produkty či služby zviditelnit. Celebrity ale rozhodně nezvěte, zastíní vaši... 22. 6. 2015 ▪ 6 min. čtení
Při šetření na lidech pozor na ztrátu talentů V menších firmách je snažší sledovat, kdo opravdu pracuje, a kdo se jen veze. Místo přijímání nových lidí rozdělte práci mezi stávající a zvyšte... 22. 6. 2015 ▪ 6 min. čtení
Štíhlá výroba sluší i malým a středním podnikům. Neví ale, jak ji zavést Vyrábět kvalitní zboží s co nejmenšími náklady a rychle reagovat na požadavky trhu je základním receptem na přežití pro malou i velkou firmu.... 18. 6. 2015 ▪ 6 min. čtení
Úspory ve výrobě zajistí její plynulost Jak uspořit při výrobě? Při odstraňování plýtvání se zaměřte na celý výrobní proces, myslete jinak a naučte to i zaměstnance. Principy takzvané... 11. 5. 2015 ▪ 6 min. čtení
Logo musí vyprávět příběh vaší značky Při tvorbě loga firmy je nutné vědět, co má zákazníkům sdělovat. Vyvarujte se přílišné komplikovanosti. Grafici poradí, jaké logo si zákazník... 11. 5. 2015 ▪ 6 min. čtení
Logo Nepodceňujte tvorbu firemního loga. Mělo by vyprávět příběh vaší značky Při tvorbě loga firmy je nutné vědět, co má zákazníkům sdělovat. Vyvarujte se přílišné komplikovanosti. Grafici poradí, jaké logo si zákazník... 6. 5. 2015 ▪ 6 min. čtení