Ne osobní prodej, ale kontakt Co je to vlastně marketing v průmyslu? A existuje vůbec nějaký marketing v průmyslu? Často se v praxi můžeme setkat s jeho úplnou absencí nebo... 30. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení
Veletrh za hranicemi Účast na veletrhu představuje jeden ze základních kroků, jak otestovat zájem trhu. Všeobecně se dá říci, že účast českých firem na zahraničních... 30. 5. 2007 ▪ 4 min. čtení
Veletrh za hranicemi Účast na veletrhu představuje jeden ze základních kroků, jak otestovat zájem trhu. Všeobecně se dá říci, že účast českých firem na zahraničních... 30. 5. 2007 ▪ 3 min. čtení
Pozice veletrhu v marketingové komunikaci Téma veletrh a jeho postavení mezi ostatními nástroji marketingového mixu, jeho význam a budoucí perspektivy zejména ve vztahu k internetu, k... 24. 8. 2005 ▪ 3 min. čtení
Jak uspět na veletrhu Výstavy a veletrhy již dávno nejsou místem, kde se pouze uzavírají obchody. Staly se arénou, v níž se firmy představují veřejnosti, vytvářejí... 9. 12. 2004 ▪ 5 min. čtení
Budování image prostřednictvím dobré značky veletrhu Budování image prostřednictvím dobré značky veletrhu Podle obecně přijatého názoru, který je pravidelně potvrzován prováděnými průzkumy, jejichž... 27. 5. 2004 ▪ 4 min. čtení