Lucie Zumrová

Ne osobní prodej, ale kontakt

Co je to vlastně marketing v průmyslu? A existuje vůbec nějaký marketing v průmyslu? Často se v praxi můžeme setkat s jeho úplnou absencí nebo...
30. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení

Veletrh za hranicemi

Účast na veletrhu představuje jeden ze základních kroků, jak otestovat zájem trhu. Všeobecně se dá říci, že účast českých firem na zahraničních...
30. 5. 2007 ▪ 4 min. čtení

Veletrh za hranicemi

Účast na veletrhu představuje jeden ze základních kroků, jak otestovat zájem trhu. Všeobecně se dá říci, že účast českých firem na zahraničních...
30. 5. 2007 ▪ 3 min. čtení

Pozice veletrhu v marketingové komunikaci

Téma veletrh a jeho postavení mezi ostatními nástroji marketingového mixu, jeho význam a budoucí perspektivy zejména ve vztahu k internetu, k...
24. 8. 2005 ▪ 3 min. čtení

Jak uspět na veletrhu

Výstavy a veletrhy již dávno nejsou místem, kde se pouze uzavírají obchody. Staly se arénou, v níž se firmy představují veřejnosti, vytvářejí...
9. 12. 2004 ▪ 5 min. čtení