Sony mění strategii marketingu Howard Stringer, šéf koncernu Sony, odhalil minulý týden své marketingové plány. Chce se soustředit pouze na propagaci nejprodávanějších... 26. 11. 2009 ▪ 1 min. čtení
Noviny podle čtenářů První noviny, jejichž obsah si skládají sami čtenáři, vycházejí v Německu od 16. listopadu pod názvem Niiu. Čtenáři si vybírají informace, které... 26. 11. 2009 ▪ 1 min. čtení
TV Barrandov točí vlastní seriál TV Barrandov začíná točit svůj první původní seriál, a to v koprodukci se slovenskou TV Joj. Seriál ze současnosti by se měl vysílat letos na... 18. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení
GfK učí počítač měřit lidské pocity Výzkumná agentura GfK pracuje ve Velké Británii na počítačovém softwaru, který má odhalit emoce lidí díky jejich výrazu v obličeji. Podle GfK... 18. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení
Průvodci Lonely Planet zachraňují přes iPhone Knižní průvodce řady Lonely Planet bude nově i na iPhonu. Speciální aplikace, které byly zatím vyvinuty pro dvacet různých měst (např. Londýn,... 18. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení
Vlakové neštěstí na festivalu reklamy Česko bude na festivalu Cannes Lions reprezentovat 34 prací, nejčastěji od agentur Young & Rubicam a Mark/BBDO. S případovou studií krizové... 11. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení
Nový formát internetové reklamy Agentura Tremor Media představila nový formát reklamy. Webový V-Choice slučuje prvky televize: obraz, zvuk i pohyb s možností reklam u... 11. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení
Budvar prohrál spor s olympijským výborem Budvar podle soudu v kampani "Hokejiáda" s Bobem a Davem nasazené při zimních Olympijských hrách v Turíně v roce 2006 zneužil olympijské... 11. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení
McCafé expanduje McDonald's útočí na prvenství společnosti Starbucks v Evropě a chystá se otevřít další McCafé. Společnosti již kavárny zprovoznila v Irsku,... 4. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení
Centru klesá inzerce Výdaje zadavatelů internetové reklamy v dubnu stouply na 258 milionů korun, u některých médií ale došlo k meziročnímu snížení hodnoty dodaných... 4. 6. 2009 ▪ 1 min. čtení
Stát nevzdal pomoc bývalé Setuze Vedení Podpůrného a garančního rolnického a lesnického fondu (PGRLF) se nevzdalo plánu podpořit z peněz daňových poplatníků soukromou firmu STZ... 15. 5. 2009 ▪ 2 min. čtení
Prodej přes Facebook? Průkopníkem je Popron Popron poprvé v Česku využije Facebook k přímému prodeji. Pomocí aplikace na jeho stránkách bude od půle května prodávat levná DVD. "Místo toho,... 7. 5. 2009 ▪ 1 min. čtení
Americký Timberland vidí krizi s nadhledem S nadsázkou využil motivu krize ve své reklamě oblíbený americký výrobce obuvi Timberland. Ve Velké Británii spustil kampaň, jejíž hlavní heslo... 7. 5. 2009 ▪ 1 min. čtení
Leo Burnett končí s krizí Lisabonská pobočka firmy Leo Burnett vytvořila webový plug-in, který po instalaci na navštívených webových stránkách nahrazuje slovo... 23. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení
Thajsko zachraňuje pověst Thajská asociace cestovního ruchu připravuje kampaň, jež by pomohla prezentaci země jako bezpečné destinace. Bangkok, který je zmítán... 23. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení
Vydavatelé jdou do regionů Regionální zpravodajství se letos rozšíří o další vydavatele. Od 16. dubna zahájí síť bezplatných regionálních týdeníků Sedmička vydavatelství... 16. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení
Libanon pobouřila reklama s Ježíšem Reklama fotoaparátu Samsung s Ježíšem fotícím skupinu jeptišek přivodila potíže katarské reklamní agentuře FP7 Doha. Po otištění v novinách v... 9. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení
V létě spustí další televize Bývalý šéf multimediální divize skupiny Mafra Stanislav Holec a bývalý obchodní ředitel televize Óčko Pavel Pšeidl založili firmu Altema TV... 9. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení
Nova.cz rostla nejvíce Největší skok návštěvnosti webu prodělala nova.cz. V únoru s 1,224 milionu narostla meziročně o 584 tisíc uživatelů. Za růstem je širší nabídka... 2. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení
Danone má Zlatý větrník Německá organizace Foodwatch napadla reklamu firmy Danone "Actimel pomáhá posilovat přirozený obranný systém". Označila ji za "probiotickou... 2. 4. 2009 ▪ 1 min. čtení