Moody's varovala Fica, že bude mít vyšší deficit První vážné varování ohledně vývoje veřejných financí dostala letos slovenská vláda premiéra Roberta Fica. Agentura Moody's uvedla, že ani po... 11. 1. 2013 ▪ 3 min. čtení
Slovenští obchodníci jsou na Čechy připraveni. Alkoholu máme dost, lákají zákazníky Pokud bude prohibice v Česku trvat delší dobu, mohly by se vyskytnout problémy při doplňování zásob některých druhů alkoholu. Slovenští... 17. 9. 2012 ▪ 2 min. čtení
Marketing a zaměstnanci Zaměstnanci reprezentují i značku firmy. Jaký vliv mohou mít na firemní výsledky? Zákazníci dnes nejsou loajální ke konkrétním firmám, ale spíše ke značkám. A k tomu, jak klient značku vnímá, přispívá do značné míry jeho... 6. 9. 2012 ▪ 6 min. čtení
Souvislost mezi marketingem a HR Jaký má vliv propojení marketingu a HR na spokojenost zákazníků a firemní výsledky? Docela zásadní. Zaměstnanci totiž velkou měrou přispívají k... 20. 6. 2012 ▪ 8 min. čtení
Souvislost mezi marketingem, HR a spokojeností Jaký má vliv propojení marketingu a HR na spokojenost zákazníků a firemní výsledky? Docela zásadní. Zaměstnanci totiž velkou měrou přispívají k... 29. 5. 2012 ▪ 9 min. čtení
Slováci už vědí, jaké daně vylepší rozpočet: Lidé si připlatí za dražší auta a byty Slovenská vláda Roberta Fica odkrývá konkrétní plány, jak hodlá zdanit bohaté. Nový kabinet musí ve svém rozpočtu najít minimálně 1,3 miliardy... 30. 3. 2012 ▪ 4 min. čtení
Vize restauratérů pro tento rok Výzkumná agentura Data Servis - informace realizovala koncem loňského roku výzkum mapující budoucí vývoje na českém a slovenském trhu on-trade,... 30. 3. 2011 ▪ 4 min. čtení
Jak se v době krize chodí na pivo? Do restaurací chodíme méně, a když už, tak stejně šetříme. Na krizi zareagovali i provozovatelé. Jaké trendy v chování zákazníků na trhu... 30. 6. 2010 ▪ 5 min. čtení
Efektivita promo aktivit na trhu "spotřeba mimo domov" Trh "spotřeba mimo domova" (SMD) se stále více profiluje jako komunikační místo se zákazníky. Stále více času trávíme aktivitami mimo domov a... 22. 12. 2006 ▪ 4 min. čtení
Význam marketingových aktivit v on-trade Trh gastronomických provozoven je oblíbeným místem pro pořádání řady marketingových aktivit, ale i testování nových produktů. Zatím se však... 22. 2. 2006 ▪ 5 min. čtení
Platí rovnice spokojený = loajální? Poslední dobou se stálé více a hlouběji začíná pracovat s nitrem zákazníka a jeho vnímáním spokojenosti s čímkoliv. Proč tak velký zájem o mě... 3. 10. 2005 ▪ 6 min. čtení