Rozhlasovému trhu uškodilo zdražení reklamy na TV Nova Rozhlasový trh v současné době pohlcuje devět procent celkových reklamních investic v Česku. Alespoň to vyplývá z analýzy ceníkových cen (tj.... 20. 11. 2013 ▪ 3 min. čtení
M&M: Pražské letiště letos rozsvítí nové reklamní poutače za 50 milionů korun Nové velkoplošné reklamní nosiče se postupně rozsvítí v halách pražského Letiště Václava Havla. Provozovatel venkovní reklamy, společnost... 6. 5. 2013 ▪ 2 min. čtení
I výloha může komunikovat a být interaktivní Nosičem v OOH může být i samotná výloha. Správné navržení umožní mimo jiné i interaktivitu a nepřetržitou komunikaci. 14. 12. 2012 ▪ 3 min. čtení
Interactive Digital umí cílit a zabavit Face Up Media přináší na trh nové médium, které je určeno pro komunikaci v OC. In-store reklama tak získává další zajímavý rozměr a zadavatelům... 14. 12. 2012 ▪ 3 min. čtení
Projekt měření outdooru je zase o krok dále Firmy BigBoard Praha a euroAWK disponují prvními čistými daty a možností plánování kampaní podle cílových skupin. Měření outdoorové reklamy v... 14. 12. 2012 ▪ 8 min. čtení
Videomapping vyhrává díky neotřelosti Společnosti, které mají zkušenost s videomappingem, vyzdvihují jeho sílu zaujmout. 14. 12. 2012 ▪ 4 min. čtení
Digitalizace míří i do lyžařských areálů Zadavatelé mohou ke své komunikaci v lyžařských střediscích využít i digitální vstupní brány s dvěma LCD obrazovkami. 14. 12. 2012 ▪ 4 min. čtení
Kamiony nabízí komunikaci Kamiony jsou novým OOH nosičem. Lze na nich vytvořit i 3D motiv. 14. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení
TopTronic spojuje plakát a digitál Když zadavatelé ztrácejí zájem o billboardy, proč ho nepodpořit přidáním digitálních prvků? 14. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení
Maketingová komunikace Zaujměte napříč Evropou. Kamiony mohou být efektivním reklamním nosičem Kamiony mohou být novým nosičem marketingové komunikace. Dokonce si na nich můžete nechat vytvořit i 3D motiv. Mezi hlavní přednosti patří... 29. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení
Maketingová komunikace Dejte o sobě vědět napříč Evropou. Kamiony mohou být efektivním reklamním nosičem Kamiony mohou být novým nosičem marketingové komunikace. Dokonce si na nich můžete nechat vytvořit i 3D motiv. Mezi hlavní přednosti patří... 26. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení
Marketing Komunikujte s klienty v MHD, pomocí reklamní Wi-Fi Podstatnou výhodou reklamní Wi-Fi oproti jiným outdoorovým médiím je poskytnutí přesných čísel o zásahu kampaně. Nabízí ji Mobilboard. 2. 11. 2012 ▪ 3 min. čtení
Akvizice jsou pro trh přínosné V první půlce roku došlo v outdooru k významným akvizicím, které ovlivní vývoj celého mediálního trhu v ČR. Trh s venkovní reklamou se mění... 26. 10. 2012 ▪ 7 min. čtení
Trh venkovní reklamy se v letošním roce drží Celé odvětví OOH za prvních sedm měsíců letošního roku ztratilo meziročně pouze na tři procenta objemu investic vyjádřených v ceníkových cenách. 26. 10. 2012 ▪ 3 min. čtení
Reklamní Wi-Fi poskytuje přesná čísla Jednou z možností, jak komunikovat v MHD, je reklamní Wi-Fi. Nabízí ji Mobilboard. 26. 10. 2012 ▪ 3 min. čtení
AVR plánuje bezpečnostní kampaně Asociace venkovní reklamy chce zkultivovat trh a myslí na bezpečnost. Kampaně poběží na billboardech, které jsou neprávem označovány za problém... 26. 10. 2012 ▪ 2 min. čtení
Klienti do OOH investují, protože musí S Emmanuelem Cassassollesem, šéfem českých a slovenských aktivit mezinárodní společnosti Defi, jsme se bavili o změnách v rámci firmy, pohledu... 26. 10. 2012 ▪ 4 min. čtení
Zadavatelé: V OOH nám chybí data Do reklamy v outdooru vkládají zadavatelé cca 10-15 % objemu investic na komunikaci. Nejvíce postrádají data o výkonu ploch a vadí jim nepřesná... 31. 8. 2012 ▪ 5 min. čtení
Výstavba v plánu není Výstavba ploch u silnic nižších tříd se jako důsledek odstranění ploch od dálnic nechystá. Podle provozovatelů a zástupců agentur nelze ani... 31. 8. 2012 ▪ 6 min. čtení
Billboardová novela budí rozpaky Novela zákona o provozu na pozemních komunikacích, kterou 18. května 2012 podepsal prezident republiky a jejíž většina bodů vstoupí v platnost k... 31. 8. 2012 ▪ 4 min. čtení