Rozvoj projektové kultury jako součást strategického řízení Většina organizací, ať již komerčního či neziskového charakteru, je zakládána s představou, že budou úspěšné - dnes, i zítra. Aby tomu tak... 25. 10. 2013 ▪ 9 min. čtení
Strategický projektový management Úspěch se může "přihodit", nebo být systematicky plánován a řízen. Většina organizací, ať již komerčního či neziskového charakteru, bývá... 29. 6. 2012 ▪ 7 min. čtení
Kvalitativní standardy v IS/ICT. Část 3. Koncept ITIL ITIL (IT Infrastructure Library) je rozsáhlý, procesně orientovaný rámec pro řízení IS/ICT služeb založený na "best practices". 8. 9. 2006 ▪ 7 min. čtení
Kvalitativní standardy v IS/ICT Pro lepší orientaci manažerů v oblasti standardů v IS/ICT představujeme další dva modely řízení: COBIT a IT Service Management.*) 11. 8. 2006 ▪ 4 min. čtení
Kvalitativní standardy v IS/ICT: Část 1. IT Governance Obor IS/ICT má velký inovační potenciál, ale trpí nedostatkem transparentnosti a nezřídka se ubírá poněkud odlišným směrem, než je z pohledu... 14. 7. 2006 ▪ 7 min. čtení