Emoční přidaná hodnota jako zdroj obchodního úspěchu Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým zákazníkem se tak odehrává vyostřený... 26. 7. 2013 ▪ 6 min. čtení
Emoční inteligence v tréninku prodejních týmů V poslední době se odborná debata, zejména v USA, stále častěji zabývá "emoční inteligencí" jako vlastností, kterou musejí disponovat manažeři a... 26. 7. 2013 ▪ 4 min. čtení
Srovnejte si pracovní a osobní život V posledních letech se v rámci své práce občas setkávám s řediteli a manažery, kteří trpí vyčerpáním. Přitom si říkám: Jak mohou řídit firmu a... 23. 12. 2010 ▪ 3 min. čtení
Co znamená Mystery Coaching Při hledání nových cest, které vedou k rozvoji obchodu se zrodila myšlenka Mystery Coachingu - cíleného rozvoje kvality péče o zákazníka a... 13. 1. 2005 ▪ 4 min. čtení