Cesta k loajálnímu zákazníkovi Nabízíte špičkový produkt za dobrou cenu, utrácíte za reklamu a spotřebitelé se k vám přesto nevracejí? Na vině může být špatná péče o zákazníky. 14. 12. 2007 ▪ 6 min. čtení
Dynamická zákaznická centra jsou vstřícnější Manažeři zákaznických center stojí často před téměř neřešitelným úkolem. Lámou si hlavu nad tím, jak s omezenými lidskými zdroji obsloužit... 27. 9. 2007 ▪ 18 min. čtení
Dynamická zákaznická centra jsou vstřícnější Manažeři zákaznických center stojí často před téměř neřešitelným úkolem. Lámou si hlavu nad tím, jak s omezenými lidskými zdroji obsloužit... 25. 9. 2007 ▪ 18 min. čtení
Dynamická zákaznická centra jsou vstřícnější Manažeři zákaznických center stojí často před téměř neřešitelným úkolem. Lámou si hlavu nad tím, jak s omezenými lidskými zdroji obsloužit... 12. 9. 2007 ▪ 18 min. čtení
Dynamická zákaznická centra jsou vstřícnější Manažeři zákaznických center stojí často před téměř neřešitelným úkolem. Lámou si hlavu nad tím, jak s omezenými lidskými zdroji obsloužit... 7. 9. 2007 ▪ 18 min. čtení
Jak změřit výkonnost call centra? Zvýšená péče o klienty, nabídka speciální péče pro vybrané klienty a vůbec dlouhodobé udržování vztahů se zákazníky nabírají v posledních letech... 30. 10. 2006 ▪ 5 min. čtení
Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu Analýza dat získaných prostřednictvím zákaznického centra může značně přispět k ziskovosti a najít drahocenné rezervy. 14. 12. 2005 ▪ 4 min. čtení
Kvalitní CRM omluví mnohé nedostatky Investice i do toho nejdražšího systému řízení vztahů se zákazníky může být znehodnocena, pokud podceníte význam klientského centra jakožto... 7. 10. 2004 ▪ 7 min. čtení
Segmentace pomáhá budovat zákaznická centra Segmentace pomáhá budovat zákaznická centra Segmentace zákazníků jako jedna ze strategií přístupu ke klientům a jejich požadavkům by měla být... 12. 3. 2003 ▪ 7 min. čtení