Důkaz místo slibů Vydávat firemní magazín bez měření jeho dopadu je jako střílet na terč se zavázanýma očima. Účinnost firemních magazínů lze přitom dobře měřit... 22. 11. 2012 ▪ 6 min. čtení
Firemní obsah v éře tabletů Firemní tabletové magazíny má už BMW, Virgin, Lufthansa, IWC, Jaguar nebo Sony PlayStation. Pro značky je to cesta, jak rozšířit dopad firemního... 28. 2. 2011 ▪ 5 min. čtení
Není to o penězích, stačí mít jen nápad Nápady, peníze a lidé. Svatá trojice, která stojí za každým úspěšným projektem. Přesto si někteří lidé myslí, že znají lepší způsob: neutratíme... 26. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení
Jak využít zaměstnanecké magazíny? Doba, kdy si podniky vystačily s nástěnkami, je nenávratně pryč. Dnešní interní komunikace zahrnuje sofistikované intranety, plazmové obrazovky... 27. 11. 2006 ▪ 4 min. čtení
Jak fungují britské firemní magazíny? Také se vám zdá, že tráva za hranicemi Čech je zelenější, města čistší a všechno lepší? V dubnu 2006 jsem měl možnost navštívit tři britské... 21. 9. 2006 ▪ 6 min. čtení
Firemní magazíny 2006: 7 smrtelných hříchů Bible má svých 10 přikázání a křesťanství zná 7 smrtelných hříchů. Dopouštějí se těchto hříchů i vydavatelé firemních magazínů? Jistě. Kdo chtěl... 25. 1. 2006 ▪ 5 min. čtení
Přečíst znamená uvěřit Vydávat firemní magazín bez měření jeho dopadu je jako střílet na terč se zavázanýma očima. Účinnost firemních magazínů lze dobře měřit... 22. 6. 2005 ▪ 5 min. čtení
Prodají firemní magazíny produkt? Z výzkumu realizovaného Asociací tiskových agentur (APA) ve spojení s Royal Mail vyplývá, že čtenáři zákaznického časopisu si spíše koupili nebo... 16. 3. 2005 ▪ 5 min. čtení