Martina Trymlová

Facebook respektuje soukromí

Ředitel Facebooku pro Velkou Británii a Evropu Blake Chandlee v písemném rozhovoru na dálku tvrdí, že značky by měly nabízet diskusi a hodnotu...
26. 1. 2009 ▪ 4 min. čtení

Eta a Coop se vrací do minulosti

Rebrandingové úsilí české značky malých domácích spotřebičů a maloobchodního řetězce má s ohledem na vizuální styl jejich podzimních kampaní...
20. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení

Návrat do minulosti?

Rebrandingové úsilí české značky malých domácích spotřebičů a maloobchodního řetězce má s ohledem na vizuální styl jejich podzimních kampaní...
28. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení

Šílenství okolo žen 30+

Absolutní marketingový sen - jinak se prý ani seriál Sex ve městě a následně jeho filmové zpracování nazvat nedá. Product placement značek v...
29. 10. 2008 ▪ 6 min. čtení

Nezapomenutelné nápady

Obléknout spotřebitele do županů, poslat jej střemhlav dolů s kopce nebo nechat záhadně zmizet "celebritu" - to je to, oč tu běží.
29. 10. 2008 ▪ 4 min. čtení

Nápady za miliony

Konkrétní značka vyhlásí soutěž, do níž pozve studenty. Vítězné trio či hrstku finalistů poté odmění finančními i věcnými cenami, možná je pošle...
29. 10. 2008 ▪ 5 min. čtení

Bionade není premiantem

Eko-drink Bionade se v Německu během poměrně krátké doby stal kultovním nápojem mladé generace. Spotřebitelské testy však odhalily, že limonáda...
29. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení

A ty ještě nejsi členem?!

K marketérům vyzdvihujícím zákazníka nad produkt se letos zařadil i Panasonic. Oblibu a loajalitu k fotoaparátům Lumix si staví s pomocí on-line...
29. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení

Ta tequila je příliš mexická

Ač Brit, myslí víc česky než kterýkoli domorodec. Tak se o designérovi a tvůrci korporátních log Martinu Bluntovi vyjadřují ti, co ho znají.
30. 9. 2008 ▪ 7 min. čtení

Nejen český piják coly inovace nerad

Coca-Cola Blak, limonáda v malé zlatohnědé lahvičce spojující klasickou kolovou chuť s esencí kávy, měla být novodobým hitem pro všechny, kteří...
27. 8. 2008 ▪ 5 min. čtení

Jihočeská litina a design ze Zlína

Martina Trymlová CASE STUDY Současný boom ve velebení gastronomie a všeho, co s ni souvisí, českému výrobci nádobí značky Tescoma jen přeje....
27. 8. 2008 ▪ 5 min. čtení

Vzlet a pád krále českých zájezdů

Za příčinu nezdaru mnohých firem a značek bývá často uváděna absence efektivního marketingu. Podnikatel Václav Fischer tuto kapitolu zvládl...
27. 8. 2008 ▪ 4 min. čtení

Ikona fotografie zaspala digitální věk

Martina Trymlová V éře klasické fotografie byl Kodak mezi masami nejznámější značkou fotoaparátů i filmů, jeho produkty však uznávali i...
27. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení

Jak agentury mění kabát

Na velké rebrandingy zavedených značek podpořené intenzivní kampaní jsme si již, především díky mobilním operátorům, zvykli. Jaký efekt má ale...
27. 8. 2008 ▪ 5 min. čtení

Řečeno reklamou

Martina Trymlová Jejich životnost je limitovaná, známost napříč populací kolísavá a spojitost s kampaní, ze které vzešly, často mizivá. Přesto...
27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení

S produkcí na Slovensko

Přesun marketingových rozpočtů nejsilnějších zadavatelů reklamy do alternativních médií a s tím omezený počet reklamních zakázek nutí produkční...
27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení

Na večeři k Lexusu

Nepodpořená znalost luxusní značky automobilky Toyota v Česku vzrostla za poslední tři roky téměř o sto procent. Lexus věří, že vzdělaných a...
28. 5. 2008 ▪ 3 min. čtení

Marketéři prosí: řekni, co jsi za chlapa

Dostat se pod kůži dvacetiletému teenagerovi není až tolik složité, ale co se čtyřicátníkem nebo nedej bože se seniorem? Pár následujících...
28. 4. 2008 ▪ 13 min. čtení