Facebook respektuje soukromí Ředitel Facebooku pro Velkou Británii a Evropu Blake Chandlee v písemném rozhovoru na dálku tvrdí, že značky by měly nabízet diskusi a hodnotu... 26. 1. 2009 ▪ 4 min. čtení
Eta a Coop se vrací do minulosti Rebrandingové úsilí české značky malých domácích spotřebičů a maloobchodního řetězce má s ohledem na vizuální styl jejich podzimních kampaní... 20. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení
Návrat do minulosti? Rebrandingové úsilí české značky malých domácích spotřebičů a maloobchodního řetězce má s ohledem na vizuální styl jejich podzimních kampaní... 28. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení
Šílenství okolo žen 30+ Absolutní marketingový sen - jinak se prý ani seriál Sex ve městě a následně jeho filmové zpracování nazvat nedá. Product placement značek v... 29. 10. 2008 ▪ 6 min. čtení
Nezapomenutelné nápady Obléknout spotřebitele do županů, poslat jej střemhlav dolů s kopce nebo nechat záhadně zmizet "celebritu" - to je to, oč tu běží. 29. 10. 2008 ▪ 4 min. čtení
Nápady za miliony Konkrétní značka vyhlásí soutěž, do níž pozve studenty. Vítězné trio či hrstku finalistů poté odmění finančními i věcnými cenami, možná je pošle... 29. 10. 2008 ▪ 5 min. čtení
Bionade není premiantem Eko-drink Bionade se v Německu během poměrně krátké doby stal kultovním nápojem mladé generace. Spotřebitelské testy však odhalily, že limonáda... 29. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení
A ty ještě nejsi členem?! K marketérům vyzdvihujícím zákazníka nad produkt se letos zařadil i Panasonic. Oblibu a loajalitu k fotoaparátům Lumix si staví s pomocí on-line... 29. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení
Ta tequila je příliš mexická Ač Brit, myslí víc česky než kterýkoli domorodec. Tak se o designérovi a tvůrci korporátních log Martinu Bluntovi vyjadřují ti, co ho znají. 30. 9. 2008 ▪ 7 min. čtení
Nejen český piják coly inovace nerad Coca-Cola Blak, limonáda v malé zlatohnědé lahvičce spojující klasickou kolovou chuť s esencí kávy, měla být novodobým hitem pro všechny, kteří... 27. 8. 2008 ▪ 5 min. čtení
Jihočeská litina a design ze Zlína Martina Trymlová CASE STUDY Současný boom ve velebení gastronomie a všeho, co s ni souvisí, českému výrobci nádobí značky Tescoma jen přeje.... 27. 8. 2008 ▪ 5 min. čtení
Vzlet a pád krále českých zájezdů Za příčinu nezdaru mnohých firem a značek bývá často uváděna absence efektivního marketingu. Podnikatel Václav Fischer tuto kapitolu zvládl... 27. 8. 2008 ▪ 4 min. čtení
Tradici se v módě udržet nedaří, navrch mají nováčci Martina Trymlová Vliv globální ekonomiky, především přesun výroby do asijských zemí, rostoucí ceny energie, sílící domácí měna, nedostatek... 27. 8. 2008 ▪ 10 min. čtení
Ikona fotografie zaspala digitální věk Martina Trymlová V éře klasické fotografie byl Kodak mezi masami nejznámější značkou fotoaparátů i filmů, jeho produkty však uznávali i... 27. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení
Jak agentury mění kabát Na velké rebrandingy zavedených značek podpořené intenzivní kampaní jsme si již, především díky mobilním operátorům, zvykli. Jaký efekt má ale... 27. 8. 2008 ▪ 5 min. čtení
Řečeno reklamou Martina Trymlová Jejich životnost je limitovaná, známost napříč populací kolísavá a spojitost s kampaní, ze které vzešly, často mizivá. Přesto... 27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení
S produkcí na Slovensko Přesun marketingových rozpočtů nejsilnějších zadavatelů reklamy do alternativních médií a s tím omezený počet reklamních zakázek nutí produkční... 27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení
Třetina čtenářů Respektu si relaunche nevšimla CASE STUDY Martina Trymlová Rozpadající se novinový formát, čtenářovy černé obtisky na všem světlém a představa o image časopisu... 28. 5. 2008 ▪ 5 min. čtení
Na večeři k Lexusu Nepodpořená znalost luxusní značky automobilky Toyota v Česku vzrostla za poslední tři roky téměř o sto procent. Lexus věří, že vzdělaných a... 28. 5. 2008 ▪ 3 min. čtení
Marketéři prosí: řekni, co jsi za chlapa Dostat se pod kůži dvacetiletému teenagerovi není až tolik složité, ale co se čtyřicátníkem nebo nedej bože se seniorem? Pár následujících... 28. 4. 2008 ▪ 13 min. čtení