Znáte své cenné hosty? Podle mezinárodních studií pochází téměř polovina obratu hotelů z malého segmentu návštěvníků, kteří v hotelu tráví průměrně 30 dnů v roce. Ti... 30. 10. 2009 ▪ 4 min. čtení
Zklamalo CRM, nebo jej firmy podcenily? Jedním z nejžhavějších adeptů na post "marketingové bubliny" je koncept CRM. Firmy nejprve zajásaly, ale záhy se přesvědčily,že jeho zavedení... 29. 9. 2009 ▪ 5 min. čtení
Efektivita dlouhodobých věrnostních programů Mnohé z věrnostních programů jsou úspěšné, ještě větší řada však ničí hodnotu značky a nejsou ničím jiným než prostředkem pro masový discounting. 3. 10. 2005 ▪ 5 min. čtení
Jak a čím řídit zákaznickou zkušenost Řídící marketingoví pracovníci investují miliony do vybudování pozice firemní značky na trhu. Investují ale na pravém místě? Dle nedávné studie... 28. 4. 2005 ▪ 9 min. čtení
Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka Navzdory častým zmínkám o zákaznické orientaci v korporátních prezentacích chod většiny firem v České republice je centralizován spíše řízením... 24. 2. 2005 ▪ 4 min. čtení