Miroslav Tomka

Znáte své cenné hosty?

Podle mezinárodních studií pochází téměř polovina obratu hotelů z malého segmentu návštěvníků, kteří v hotelu tráví průměrně 30 dnů v roce. Ti...
30. 10. 2009 ▪ 4 min. čtení

Zklamalo CRM, nebo jej firmy podcenily?

Jedním z nejžhavějších adeptů na post "marketingové bubliny" je koncept CRM. Firmy nejprve zajásaly, ale záhy se přesvědčily,že jeho zavedení...
29. 9. 2009 ▪ 5 min. čtení

Efektivita dlouhodobých věrnostních programů

Mnohé z věrnostních programů jsou úspěšné, ještě větší řada však ničí hodnotu značky a nejsou ničím jiným než prostředkem pro masový discounting.
3. 10. 2005 ▪ 5 min. čtení

Jak a čím řídit zákaznickou zkušenost

Řídící marketingoví pracovníci investují miliony do vybudování pozice firemní značky na trhu. Investují ale na pravém místě? Dle nedávné studie...
28. 4. 2005 ▪ 9 min. čtení

Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka

Navzdory častým zmínkám o zákaznické orientaci v korporátních prezentacích chod většiny firem v České republice je centralizován spíše řízením...
24. 2. 2005 ▪ 4 min. čtení