Kvalita pracovního života a syndrom těch, co přežijí Problematika kvality pracovního života, v angličtině je užíván zkráceně výraz QWL, se dostala do popředí zájmu psychologie a veřejnosti v 70.... 28. 3. 2013 ▪ 6 min. čtení
Trend: DC ruší hradby ve firmách a otevírá prostor ke změnám Development Centra (DC) se jako nástroj rozvoje využívá již mnoho let v mnoha společnostech a jeho přínosy není nutné zdůrazňovat. Ale jeho... 27. 11. 2009 ▪ 7 min. čtení
Vsaďte na interní potenciál aneb "škatulata hejbejte se" V současné "krizi" pracovních sil je čím dál důležitější znát potenciál lidí uvnitř firmy, umět s ním pracovat, mít možnost vnímat... 26. 5. 2008 ▪ 8 min. čtení
Využijte development center aneb jak si udržet ty pravé V současné době jako by byl trh práce u nás i v blízkém zahraničí zakletý. Lidé se z pracovních pozic příliš "nehýbou." S tímto problémem se... 22. 1. 2008 ▪ 4 min. čtení
Motivační audit není průzkum spokojenosti Nedílnou součástí komplexního moderního řízení je zájem managementu o sledování a rozvíjení motivace zaměstnanců. Cílem managementu je využívat... 26. 1. 2007 ▪ 6 min. čtení
Ukryté rezervy odhalí development center Změn se všichni bojí, jsou ostražití, nechtějí nic rozhodovat. A přitom vedení potřebuje lidi, na které se může obrátit, kteří ve změně vidí... 30. 5. 2006 ▪ 7 min. čtení
Jak používat psychologické testy v personální práci Psychologické testy v různé formě nabývají na významu a jejich používání se stává dost rozšířené. Dávají opravdu možnost lépe se orientovat v... 28. 3. 2006 ▪ 5 min. čtení
Potřebujete objektivní zpětnou vazbu? Nejvýkonnější společnosti chtějí znát názory a postoje svých zaměstnanců, aby tak získávaly důležitou zpětnou vazbu. Vhodným nástrojem zde je... 10. 2. 2006 ▪ 1 min. čtení
Jak poznávat osobnostní charakteristiky Pro personální praxi je velmi užitečná teorie zvaná BIG FIVE. Vychází ze skutečnosti, že je možné rozlišit poměrně dobře pět základních faktorů,... 27. 1. 2006 ▪ 6 min. čtení
Co chtějí manažeři od poradců? Služby poradenských společností využívají stále častěji nejen firmy, které jsou již na špičce ve svém... 11. 2. 2005 ▪ 5 min. čtení