Pavel Hacker

Komunity v marketingu

Slovo komunita rozděluje komunitu lidí pracujících v marketingu na dvě části: jedni, kteří o komunitě ještě neslyšeli a žijí stále hluboce...
30. 6. 2009 ▪ 5 min. čtení

Jak naplánovat virální kampaň

Virální marketing je dnes velmi módní termín. Bohužel náš trh se ještě neshodl ani na definici tohoto pojmu, natož aby se naučil s touto...
17. 7. 2008 ▪ 5 min. čtení

Virální marketing z různých pohledů

Virální marketing patří do čtveřice módních pojmů: guerilla marketing, buzz marketing, word of mouth marketing, virální marketing. S výjimkou...
28. 5. 2008 ▪ 8 min. čtení

Lákadlo na hranici etiky

Děti jsou "niche market", tedy úzká cílová skupina vykazující vrámci komerční komunikace určitá specifika. Efektivní působení na takovýto úzký...
27. 6. 2007 ▪ 5 min. čtení