Petr Bartoníček

Bude hokej volat?

Nejvyšší česká hokejová soutěž nemá jasno o titulárním sponzorovi na příští sezonu. Zákulisní informace míří k telekomunikačním společnostem.Do...
30. 1. 2006 ▪ 2 min. čtení

Zimní hry stojí stranou zájmu sponzorů

Zimní olympiádě "škodí" fotbalové mistrovství. Většina společností čeká se zvýšením výdajů do marketingu až na něj.
25. 1. 2006 ▪ 4 min. čtení

Nejvíce záleží na image

"Dodavatel by se měl snažit domluvit s obchodníkem, že část peněz z poplatků bude použita na category management," říká Melissa Russell...
19. 12. 2005 ▪ 7 min. čtení

Svět obouvá kopačky

Rekordní zájem sponzorů i di-váků očekávají marketingoví odborníci a pořadatelé od mistrovství světa v kopané. Jen v...
12. 12. 2005 ▪ 3 min. čtení