V krizi oceníme pomoc Jaké marketingové strategie a taktiky je třeba nasadit v době šířící se světové finanční krize? Pro mnohé to po letech naučených klišé nebude... 27. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení
Co přinese digitalizace marketingu? V pojetí progresivních marketérů je televize jedním z nejkonzervativnějších médií vůbec. Změní to digitální technologie? 27. 1. 2009 ▪ 6 min. čtení
O 100 BMW, nebo o co? Společnost Telefónica se pustila do grandiózního projektu. Hrajte před Vánoci o 100 vozů BMW, tak proč vlastně chodit pěšky, jezdit něčím horším... 28. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení
Institut marketingových služeb V letošním roce vznikl při České marketingové společnosti Institut marketingových služeb, který má zajišťovat odbornou pomoc jednotlivým... 30. 9. 2008 ▪ 5 min. čtení
Bez koho to v soutěži prostě nejde I když máte skvělý nápad, motivační ceny a slušnou komunikaci, je tu jedna podstatná a někdy opomíjená záležitost, která bývá pro úspěch soutěží... 27. 6. 2008 ▪ 4 min. čtení
Event jako underground Vypadá to jako odvážné tvrzení, ale guerillový marketing je skutečným undergroundem komerčních komunikací. Svědčí o tom jeho vývoj a využívání. 21. 11. 2007 ▪ 4 min. čtení
Když komunikaci vezmou spotřebitelé do svých rukou Marketingový svět přichází pravidelně s řadou překvapení. Novým diskusním hitem jsou v poslední době consumer generated media. Co skrývá tento... 26. 9. 2007 ▪ 8 min. čtení
Přímá cesta k vašim dveřím Cesta nových návštěvníků ke vchodu do vašeho zařízení může být někdy zdlouhavá, ještě delší dobu trvá, než se naučí vracet. Existují ovšem... 16. 10. 2006 ▪ 5 min. čtení
Je virální marketing účinný, nebo škodí? Je pravda, že termín viral marketing a jeho zdomácnělý český ekvivalent "virální" se zdá být občas pohoršlivý. Nikdo se příliš pyšně... 26. 6. 2006 ▪ 3 min. čtení
Direct TV jako nový komunikační trend V USA představuje DRTV samostatný průmysl, odlišně od teleshoppingu. Jde o 30- až 60vteřiinové spoty v běžném reklamním breaku, které se... 25. 1. 2006 ▪ 5 min. čtení
Nová média znamenají úsporu a efektivitu Efektivní vyváženost kampaně za použití nových, alternativních médií místo těch tradičních je velké marketingové dilema. Zastánci opatrného... 20. 10. 2005 ▪ 5 min. čtení