Petr Frey

V krizi oceníme pomoc

Jaké marketingové strategie a taktiky je třeba nasadit v době šířící se světové finanční krize? Pro mnohé to po letech naučených klišé nebude...
27. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení

Co přinese digitalizace marketingu?

V pojetí progresivních marketérů je televize jedním z nejkonzervativnějších médií vůbec. Změní to digitální technologie?
27. 1. 2009 ▪ 6 min. čtení

O 100 BMW, nebo o co?

Společnost Telefónica se pustila do grandiózního projektu. Hrajte před Vánoci o 100 vozů BMW, tak proč vlastně chodit pěšky, jezdit něčím horším...
28. 11. 2008 ▪ 2 min. čtení

Institut marketingových služeb

V letošním roce vznikl při České marketingové společnosti Institut marketingových služeb, který má zajišťovat odbornou pomoc jednotlivým...
30. 9. 2008 ▪ 5 min. čtení

Bez koho to v soutěži prostě nejde

I když máte skvělý nápad, motivační ceny a slušnou komunikaci, je tu jedna podstatná a někdy opomíjená záležitost, která bývá pro úspěch soutěží...
27. 6. 2008 ▪ 4 min. čtení

Event jako underground

Vypadá to jako odvážné tvrzení, ale guerillový marketing je skutečným undergroundem komerčních komunikací. Svědčí o tom jeho vývoj a využívání.
21. 11. 2007 ▪ 4 min. čtení

Přímá cesta k vašim dveřím

Cesta nových návštěvníků ke vchodu do vašeho zařízení může být někdy zdlouhavá, ještě delší dobu trvá, než se naučí vracet. Existují ovšem...
16. 10. 2006 ▪ 5 min. čtení

Je virální marketing účinný, nebo škodí?

Je pravda, že termín viral marketing a jeho zdomácnělý český ekvivalent "virální" se zdá být občas pohoršlivý. Nikdo se příliš pyšně...
26. 6. 2006 ▪ 3 min. čtení

Direct TV jako nový komunikační trend

V USA představuje DRTV samostatný průmysl, odlišně od teleshoppingu. Jde o 30- až 60vteřiinové spoty v běžném reklamním breaku, které se...
25. 1. 2006 ▪ 5 min. čtení

Nová média znamenají úsporu a efektivitu

Efektivní vyváženost kampaně za použití nových, alternativních médií místo těch tradičních je velké marketingové dilema. Zastánci opatrného...
20. 10. 2005 ▪ 5 min. čtení