Umění zvané savoir-faire Úroveň stylu ještě stále určují tradiční umělecká práce a ruční zpracování. Proto jsme pro vás našli ty nejvzácnější materiály a zároveň i... 20. 10. 2011 ▪ 13 min. čtení
Tiskový mluvčí komunikuje, i když mlčí Tiskový mluvčí komunikuje, i když mlčí Právě jeho tvář vidí lidé ve spojení s konkrétní společností obvykle nejčastěji. Je reprezentantem... 27. 5. 2004 ▪ 3 min. čtení
Společenská odpovědnost - nový atribut image Společenská odpovědnost - nový atribut image Stále více firem si začíná uvědomovat, že k úspěchu potřebují víc než jen dobré finanční výsledky a... 27. 5. 2004 ▪ 8 min. čtení
Ocenění Bílý Rhodos za celkově nejlepší image získala Škoda Auto Cenu Rhodos mohou již po osm let získat společnosti, které mají v oblasti svého působení nejlepší image - pět set manažerů je vybírá celkem v... 27. 5. 2004 ▪ 4 min. čtení
Rhodos již po osmé ocenil firmy s nejlepší image Image hraje v rozhodování zákazníků čím dál důležitější roli, a tím, jak se nabídky zboží a služeb různých společností stále více přibližují, se... 27. 5. 2004 ▪ 4 min. čtení
Image patří do konkurenčního boje Ocenění Rhodos letos již poosmé dostaly firmy s nejlepší image. 27. 5. 2004 ▪ 7 min. čtení