(pn)

Kreativní myšlení můžeme trénovat

Jednou z podstatných ingrediencí úspěchu je nepochybně kreativita, píše Thai Nguyen, zakladatel serveru www.wantrepreneurjourney.com. Měli...
23. 7. 2014 ▪ 4 min. čtení

Jak neztratit důvěru šéfa a svých kolegů

Důvěra je jedním z hlavních základů týmové synergie. Vztahy, v nichž vládne vzájemná důvěra, produkují synergické účinky. Člověk potřebuje nejen...
28. 5. 2014 ▪ 2 min. čtení

Chcete si udržet práci i po šedesátce?

Časopis britských manažerů Management Today na svých webových stránkách uveřejnil malý rychlokurz pro ty, kteří chtějí pracovat i po svých...
28. 3. 2014 ▪ 2 min. čtení

Neříkejte mi, co mám dělat!

Důvěra zaměstnanců v zaměstnavatele ve Velké Británii (a nejen tam) již delší dobu klesá. Je to tím, že se spoléháme na zastaralé manažerské...
26. 2. 2014 ▪ 6 min. čtení

Budoucnost plateb mezi podniky je virtuální

Náročné období současné globální ekonomiky vytváří nové napětí mezi podniky a jejich subdodavateli. Nicméně transakční systémy na bázi...
26. 2. 2014 ▪ 5 min. čtení

Problémy vizualizace dat

Vizualizace dat je disciplína, která zažívá nevídaný boom. Množství dat, které dnes máme k dispozici, roste tempem nebývalým. Nalézt v množství...
26. 2. 2014 ▪ 2 min. čtení

Umění využít příležitost

Ať se díváme na svět podnikání nebo na náš osobní svět, je snadné uvěřit, že náhoda skutečně existuje. Tržní ceny akcií jdou nahoru, či dolů...
26. 2. 2014 ▪ 6 min. čtení

Jak zkrotit své starosti

Někteří lidé si dělají starosti s kdečím. Jiní proplouvají životem, aniž by zaznamenali něco, s čím by se měli trápit. Starostlivost ve smyslu...
26. 2. 2014 ▪ 4 min. čtení

Jak na Facebooku vytvořit zájem o značku

Využívání Facebooku jako klíčového marketingového kanálu na podporu povědomí potenciálních uživatelů o značce a k aktivaci jejich zájmu o značku...
30. 1. 2014 ▪ 5 min. čtení

Deficit moci, a jak ho překonat

V jistém bodě kariéry mnozí manažeři zjišťují, že jim chybí moc a vliv na to, aby mohli efektivně vykonávat svoji práci. Ohroženi tímto jevem...
30. 1. 2014 ▪ 12 min. čtení

Interní a externí pohled na inovace

Proč se některé firmě daří přicházet s inovacemi a pro jinou je to kámen úrazu? A proč některé inovace mají komerční úspěch a jiné nikoliv? Dvě...
29. 11. 2013 ▪ 8 min. čtení

Budoucnost výzkumu a vývoje je ve spolupráci

Podle průzkumu poradenské firmy McKinsey z roku 2012 se většina šéfů výzkumu a vývoje z celého světa shoduje na tom, že výzkum a vývoj se staly...
29. 11. 2013 ▪ 5 min. čtení

Jak vymezit prostor pro inovace

Inovace bez omezení ("nechat kvést tisíc květů"), to sice dělá hezký dojem, ale často vede k rozptýlení tvůrčích aktivit. Na druhé straně...
29. 11. 2013 ▪ 5 min. čtení

Hodný šéf může zničit vaši kariéru

Chris pracoval řadu let ve velké technologické firmě v kalifornském Silicon Valley. Jeho šéf ho neustále povzbuzoval a podporoval, dával mu...
29. 11. 2013 ▪ 2 min. čtení

Chcete zvýšit ceny? Vyprávějte příběh

Ve světě všeobecného nadbytku je to, co váš produkt pro zákazníky skutečně dělá, sice důležité, ještě důležitější však je to, co pro ně tento...
25. 10. 2013 ▪ 4 min. čtení

Tajemství úspěchu změny: síťový faktor

Změna je obtížná, zvláště ve velkých organizacích. Zaměstnanci projevují ke změnám instinktivní odpor, protože narušují zavedenou mocenskou...
29. 10. 2013 ▪ 9 min. čtení

Kreativní sebedůvěra: Jak ji získat?

Kreativita je nezbytná ingredience úspěchu v téměř každé disciplíně, v každém odvětví. Podle nedávné výzkumné studie firmy IBM, jejímiž...
29. 10. 2013 ▪ 7 min. čtení