Radek Froulík

Reklama na webu a vliv na obchod

World Wide Web (www) nabízí inzerentům v porovnání s klasickými médii celou řadu jedinečných výhod. Přednosti webové reklamy však lze plně...
22. 6. 2005 ▪ 5 min. čtení

Přínosy elektronického obchodu

Cílem tohoto článku je střízlivé zhodnocení přínosů, které nabízí elektronické formy obchodování, a to jak v rámci dodavatelsko-odběratelských...
10. 6. 2005 ▪ 5 min. čtení

Trend: interaktivní e-marketing

Módní přívlastek elektronický, respektive předpona e, u většiny pojmů postupně vymizí v souladu s tím, jak se takto označované činnosti stanou...
14. 7. 2004 ▪ 6 min. čtení

Trendy v maloobchodním podnikání

Vlivem nezadržitelného rozvoje elektronického obchodování se v nedaleké budoucnosti dočkáme zásadních změn v oblasti maloobchodního prodeje....
11. 3. 2004 ▪ 6 min. čtení