ICT revue 4/2018 Souboj chytrých a hloupých (strojů) Žijeme v době datové a potřeba dat nás terorizuje na každém kroku, kdo nemá data, je mrtvý. Taková mantra se ozývá všude kolem. Jenže jak data... 17. 5. 2018 ▪ 2 min. čtení
Sloupek: Souboj chytrých a hloupých (strojů) Žijeme v době datové a potřeba dat nás terorizuje na každém kroku, kdo nemá data, je mrtvý. Taková mantra se ozývá všude kolem. Jenže jak data... 17. 4. 2018 ▪ 2 min. čtení
Jak na Facebook? Přítomnost na Facebooku (FCB) je standardní součástí digitálního marketingu. Jenže raději FCB nepoužívat než jej používat špatně. 16. 1. 2013 ▪ 3 min. čtení
Prezident podle internetu Jste zvědaví, kdo bude naším příštím prezidentem? Rád vám to prozradím, tedy v případě, že věříte hlasu lidu a tomu, že se ozývá na internetu. 19. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení
Počítejme peníze, ne bannery Oficiální měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor odhalilo několik případů neoprávněného navýšení počtu zhlédnutých stránek. Důvody... 12. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení
Jak na Facebook? Přítomnost na Facebooku (FCB) je standardní součástí digitálního marketingu. Jenže raději FCB nepoužívat než jej používat špatně. 22. 11. 2012 ▪ 3 min. čtení
Jde o peníze, ne bannery Oficiální měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor odhalilo několik případů neoprávněného navýšení počtu zhlédnutých stránek. Důvody... 26. 9. 2012 ▪ 2 min. čtení
Kam to všechno táhne? Jobs.cz spustil před koncem prázdnin novou kampaň, která představuje mobilní verzi portálu a cílí tak na uživatele chytrých telefonů. Rozmysleli... 28. 8. 2012 ▪ 2 min. čtení
Pod pokličkou on-line Agentura Actum zpracovala výběr z osobních rozhovorů se čtrnácti českými marketéry pro oblast on-line. Studie přináší náčrt českých postojů,... 24. 11. 2010 ▪ 9 min. čtení
E-mail marketing rovná se spam E-mail marketing je to samé co spam. Nebo alespoň skoro. Ve spoustě případů to je smutná pravda, protože pro marketing není podstatná definice... 26. 9. 2007 ▪ 3 min. čtení
Nenuťte uživatele přemýšlet Internet dnes používá přibližně 40 % lidí starších 15 let, český internet má celkem 3,5 milionu uživatelů (údaj NetMonitor 02/06). Stal se proto... 26. 6. 2006 ▪ 4 min. čtení
Trendy internetového marketingu Internetový marketing v ČR zažil úspěšný rok, a to i přesto, že většina marketérů nemá přesnou představu o tom, co všechno se pod tímto často... 25. 1. 2006 ▪ 6 min. čtení