Roman Řípa

Zítřek v B2B marketingu

Věřím, že v marketingu je dnes obrovská příležitost. Stejná, jako byla před dvaceti lety, kdy značek a produktů bylo na trhu pár a inzeráty v...
28. 8. 2012 ▪ 4 min. čtení

Jak využít LinkedIn pro B2B marketing

Sociální síť LinkedIn.com je určena pro profesionální, tedy pracovní účely. Jaké je využití pro marketing, resp. podporu prodeje, zejména v...
30. 4. 2012 ▪ 9 min. čtení

Vozové parky v ČR (fleetový trh)

Fleetové odvětví v segmentech M1 a N1 patří k jedněm z nejvýznamnějších segmentů české ekonomiky - ročně se na něm odehrají obchodní transakce...
26. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení

Nakreslete si své myšlenky

Máte k dispozici hodně dat o svých zákaznících? Investovali jste nemálo peněz a úsilí do nasazení reportingových či analytických systémů? Pořád...
15. 10. 2009 ▪ 3 min. čtení

Využijte informace o zákaznících

Dnešní doba přináší větší zaměření na efektivitu. Kromě účetními oblíbeného rušení předplatného časopisů a omezování rozpočtu na nápoje...
30. 6. 2009 ▪ 8 min. čtení

Využijte informace o zákaznících

Dnešní doba přináší větší zaměření na efektivitu. Kromě účetními oblíbeného rušení předplatného časopisů a omezování rozpočtu na nápoje...
20. 3. 2009 ▪ 9 min. čtení