Vyplácí se být slušný? Zákazníci již delší dobu prohlašují, že by platili více za etičtěji vyrobené zboží. Ale dělají to opravdu, když jdou nakupovat? Na tuto otázku... 24. 8. 2012 ▪ 6 min. čtení
Ženy v managementu: přelud pokroku Nový výzkum ukazuje, že k dosažení rovnoprávnosti máme mnohem dále, než jsme si mysleli. Zprávy o pokroku v povyšování, odměnách a pracovním... 30. 11. 2010 ▪ 7 min. čtení
Jak obchodovat s mobilní generací Mladí zákazníci byli pro reklamu vždy oříškem. Mobilní trh by mohl tento problém vyřešit, pokud společnosti porozumí některým základním... 30. 11. 2010 ▪ 10 min. čtení
Přestaňme nadužívat své silné stránky V manažerských kruzích dnes převládá názor, že je třeba v první řadě najít a posílit své silné stránky. Je jedno, jak moc pracujeme na vlastních... 29. 6. 2010 ▪ 9 min. čtení
Umění, ne věda Kdy má proces být uměním, a ne vědou? Snaha o standardizaci procesů zašla příliš daleko. Některé procesy však vyžadují spíše umělecký přístup, a... 21. 4. 2010 ▪ 11 min. čtení
Efektivní facilitace je umění Facilitace není trénink, přednáška ani předsedání schůzi. Je to způsob, jak usnadnit jednotlivci nebo skupině řešení problémů, dosáhnout... 11. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení
Manažer a stres na pracovišti Hladina stresu dosahuje vrcholu a vina často padá na vedoucí pracovníky. Nový výzkum ukazuje způsoby, jak snížit napětí na pracovišti. 11. 12. 2009 ▪ 8 min. čtení
Firmy s jedním vlastníkem jsou náchylnější k bankrotu Společnosti s ručením omezeným, které mají jen jednoho vlastníka, jsou náchylnější k bankrotu než firmy s více majiteli. Zatímco podíl... 20. 11. 2009 ▪ 2 min. čtení
Hledání práce v Česku: Krize teprve začíná Počet lidí bez práce se v České republice vrátil na úroveň před deseti lety. Od ledna přišlo o práci sto tisíc lidí. Nyní tak připadá třináct... 20. 11. 2009 ▪ 2 min. čtení
Neviditelná pravidla organizace Co činí jakoukoli organizaci funkční? "Kultura založená na nepsaných pravidlech, která mohou mít větší moc než formální politika a procedury",... 20. 11. 2009 ▪ 4 min. čtení
Filtrujte žádosti o práci V minulosti, kdy byla práce dostupná pro všechny, nebyli lidé nuceni ucházet se o pozice, které se pro ně nehodily, o něž neměli zájem nebo... 18. 9. 2009 ▪ 3 min. čtení