-sk-

Vyplácí se být slušný?

Zákazníci již delší dobu prohlašují, že by platili více za etičtěji vyrobené zboží. Ale dělají to opravdu, když jdou nakupovat? Na tuto otázku...
24. 8. 2012 ▪ 6 min. čtení

Ženy v managementu: přelud pokroku

Nový výzkum ukazuje, že k dosažení rovnoprávnosti máme mnohem dále, než jsme si mysleli. Zprávy o pokroku v povyšování, odměnách a pracovním...
30. 11. 2010 ▪ 7 min. čtení

Jak obchodovat s mobilní generací

Mladí zákazníci byli pro reklamu vždy oříškem. Mobilní trh by mohl tento problém vyřešit, pokud společnosti porozumí některým základním...
30. 11. 2010 ▪ 10 min. čtení

Přestaňme nadužívat své silné stránky

V manažerských kruzích dnes převládá názor, že je třeba v první řadě najít a posílit své silné stránky. Je jedno, jak moc pracujeme na vlastních...
29. 6. 2010 ▪ 9 min. čtení

Umění, ne věda

Kdy má proces být uměním, a ne vědou? Snaha o standardizaci procesů zašla příliš daleko. Některé procesy však vyžadují spíše umělecký přístup, a...
21. 4. 2010 ▪ 11 min. čtení

Efektivní facilitace je umění

Facilitace není trénink, přednáška ani předsedání schůzi. Je to způsob, jak usnadnit jednotlivci nebo skupině řešení problémů, dosáhnout...
11. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení

Manažer a stres na pracovišti

Hladina stresu dosahuje vrcholu a vina často padá na vedoucí pracovníky. Nový výzkum ukazuje způsoby, jak snížit napětí na pracovišti.
11. 12. 2009 ▪ 8 min. čtení

Hledání práce v Česku: Krize teprve začíná

Počet lidí bez práce se v České republice vrátil na úroveň před deseti lety. Od ledna přišlo o práci sto tisíc lidí. Nyní tak připadá třináct...
20. 11. 2009 ▪ 2 min. čtení

Neviditelná pravidla organizace

Co činí jakoukoli organizaci funkční? "Kultura založená na nepsaných pravidlech, která mohou mít větší moc než formální politika a procedury",...
20. 11. 2009 ▪ 4 min. čtení

Filtrujte žádosti o práci

V minulosti, kdy byla práce dostupná pro všechny, nebyli lidé nuceni ucházet se o pozice, které se pro ně nehodily, o něž neměli zájem nebo...
18. 9. 2009 ▪ 3 min. čtení