Z postu ředitele až na trůn Hugo Bosse Handelsblatt V Paříži je jméno Claus-Dietrich Lahrs pojem. Dnes 44letý obchodník to v hlavním městě módy dotáhl stejně daleko jako návrhář Karl... 23. 5. 2008 ▪ 3 min. čtení
Montblanc chce mít století hodinek a šperků Fotografové volají: "Madam Schiffer", "Claudie", "Please, smile, pleeeease". A německá modelka činí to, co chtějí. Na tváři vyčaruje ten... 2. 5. 2008 ▪ 3 min. čtení
Po Escadě pokukuje finanční investor Handelsblatt Největší německý výrobce dámského oblečení Escada by mohl po letech problémů dostat nového majitele. Podíl na mnichovské firmě chce... 28. 3. 2008 ▪ 4 min. čtení
Outlety to nemají v Německu lehké Handelsblatt Na klasický před a povánoční nákupní stress si John Quinn stěžovat nemůže. A to přesto, že je pánem nad 160 obchody s celkovou... 4. 1. 2008 ▪ 4 min. čtení
Esprit zvažuje koupi luxusní značky Handelsblatt Módní řetězec Esprit se chce do budoucna profilovat jako koncern vlastnící hned několik silných značek. Kromě hlavní značky Esprit... 12. 10. 2007 ▪ 4 min. čtení
Esprit zvažuje koupi luxusní značky Handelsblatt Módní řetězec Esprit se chce do budoucna profilovat jako koncern vlastnící hned několik silných značek. Kromě hlavní značky Esprit... 12. 10. 2007 ▪ 4 min. čtení
Wellness vítězí nad Rolexkami Handelsblatt Král rejdařů Aristoteles Onasis ji měl vždy u sebe, stejně tak jako v padesátých letech šéf automobilky Fiat, Giovanni Angelli. Řeč... 20. 7. 2007 ▪ 3 min. čtení
Tom Tailor má v plánu ambiciózní expanzi Handelsblatt Módní koncern Tom Tailor chce v příštím roce a půl výrazně posílit svou pozici na trhu, a zvýšit tak konkurenční tlak na vedoucí... 13. 7. 2007 ▪ 3 min. čtení
Tichý Američan se bez zábran pustil do změn Když Mark Lee koncem roku 2004 přebíral vedení luxusní značky Gucci, moc dobře věděl, co se od něj čeká. Učinit z tradiční italské společnosti,... 18. 5. 2007 ▪ 4 min. čtení
Svět módy není pěkný. Móda je válka Handelsblatt Jeden z nejznámějších německých návrhářů Wolfgang Joop je proslulý především díky značce Joop!, kterou založil, ale pak v roce 2001... 22. 3. 2007 ▪ 6 min. čtení
Wolfgang Joop: Svět módy není pěkný. Móda je válka Jeden z nejznámějších německých návrhářů Wolfgang Joop je proslulý především díky značce Joop!, kterou založil, ale pak v roce 2001 opustil.... 22. 3. 2007 ▪ 6 min. čtení
Módní koncerny míří na burzu Módní koncerny míří na burzu Získat nové finanční prostředky, s novou koncepcí mezinárodně expandovat a konkurovat vedoucím firmám na trhu.... 7. 8. 2006 ▪ 3 min. čtení
Módní koncerny míří na burzu Módní koncerny míří na burzu Získat nové finanční prostředky, s novou koncepcí mezinárodně expandovat a konkurovat vedoucím firmám na trhu.... 7. 8. 2006 ▪ 3 min. čtení
Doplňky jako dobrý zdroj zisku Módní koncerny jako Esprit, Hugo Boss či Gerry Weber systematicky rozšiřují nabídku doplňků. Poptávka po nich totiž stále roste a navíc mají... 24. 7. 2006 ▪ 3 min. čtení
Doplňky představují významný zdroj zisku Doplňky představují významný zdroj zisku Kabelka od Espritu, brýle značky Gerry Weber a kosmetika od Huga Bosse. Svět módy očividně jejím... 24. 7. 2006 ▪ 3 min. čtení
Italy trápí boty z Asie Italy trápí boty z Asie Katharina Kortová Podpořit domácí obuvnický průmysl a ochránit jej před levnou konkurencí z Číny a Vietnamu. To je cíl... 2. 2. 2006 ▪ 3 min. čtení
Italy trápí boty z Asie Italy trápí boty z Asie Katharina Kortová Podpořit domácí obuvnický průmysl a ochránit jej před levnou konkurencí z Číny a Vietnamu. To je cíl... 2. 2. 2006 ▪ 3 min. čtení
Řetězec Muji si chce podmanit i Německo Řetězec Muji si chce podmanit i Německo Co to je Muji, ptá se zvědavě hlouček chodců před výkladní skříní nového obchodu v düsseldorfském... 5. 12. 2005 ▪ 3 min. čtení
Řetězec Muji si chce podmanit i Německo Řetězec Muji si chce podmanit i Německo Co to je Muji, ptá se zvědavě hlouček chodců před výkladní skříní nového obchodu v düsseldorfském... 5. 12. 2005 ▪ 3 min. čtení
Dohoda s Čínou zdraží německé oděvy Dohoda s Čínou zdraží německé oděvy Christoph Schlautmann Němečtí spotřebitelé se již v nastávající zimě budou muset smířit s vyššími cenami... 9. 9. 2005 ▪ 3 min. čtení