Mark Bergdahl: Slevy věrnost nedělají, naopak Mark Bergdahl, výkonný ředitel Loyalty Consulting UK 20. 3. 2014 ▪ 5 min. čtení
Kdysi byl dort základ oslavy, dnes je jen součástí zážitku Za jeden z pilířů moderního konceptu zákaznické zkušenosti považují dnes mnozí odborní autoři motivační teorii. Před 70 lety ji publikoval... 16. 9. 2013 ▪ 3 min. čtení
Věrnostní programy Jak docílit zákaznické loajality bez speciálního programu? Největším "iritátorem" jsou důchodci Zákazníci neberou věrnostní programy jako přidanou hodnotu, jejich loajalita klesá. Odborníci se shodují, že je třeba cílit na užší zákaznické... 10. 5. 2013 ▪ 4 min. čtení
Překlad rovnou do ucha Japonský operátor NTT Docomo uvedl na trh aplikaci, která umožňuje překlad v reálném čase. Dvě strany tedy spolu mohou telefonovat ve svém... 19. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení
Když krádež hudby bolí Hudba se kopíruje stejně jako vizuály, klipy nebo nápady. Pokud ale není krádež zcela zjevná, právo se špatně vymáhá. 19. 12. 2012 ▪ 3 min. čtení
S Korejci je vojna, s Tchajwanci pohoda Značka HTC má konkurenceschopné produkty, ale pokulhává ve schopnosti dostat je k zákazníkům a přesvědčit je, že právě produkty HTC jsou pro ně... 19. 12. 2012 ▪ 13 min. čtení
Effie 2012: Sázka na bobra i na umění Ceny Effie jsou mezi ostatními reklamními oceněními výjimečné tím, že se soustřeďují především na výsledek kampaně a konkrétní dosažený prospěch... 19. 12. 2012 ▪ 14 min. čtení
Santa zválcoval Ježíška Chtěli jsme připravit souboj Ježíška a Santa Clause, resp. českého a zahraničního pojetí Vánoc, ve vánočních reklamách. Kdybychom věděli, jak... 21. 12. 2012 ▪ 1 min. čtení
Internetu vládne Zadar Letošní Vánoce alespoň v on-line světě opanuje T-Mobile. Popularita spotů s lyžaři, a samozřejmě i neodolatelným Vojtou Kotkem, je řádově vyšší... 23. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení
Mějte v kódech pořádek Pomocí měřicích kódů se mimo jiné zjišťuje efektivita on-line kampaní. Google představil šikovný nástroj, kterým lze jejich obecně rostoucí... 22. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení
Web, nebo aplikace? V budoucnu by mohly být standardem mobilní verze stránek, které nabídnou pohodlí a funkce jako aplikace, ale uživatel si nebude muset do svého... 23. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení
Nejsme další banner. Prodáváme Tomáš Dufek z Telefóniky, Slavomír Doležal z T-Mobilu a Marek Skládal z Vodafonu jsou rivalové, ale na lecčem se shodnou. "Vysvětlujeme... 23. 11. 2012 ▪ 15 min. čtení
Teenageři pod dohledem Rodiče, alespoň v USA, stále ještě poměrně hodně kontrolují, jak jejich děti využívají moderní technologie. Trochu jim ale uniká například čím... 22. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení
Flema 2012: Neočekávané kampaně FLE media awards, zkráceně FLEMA, pravidelně oceňují nejlepší české a slovenské mediální kampaně. Letos se oceněné kampaně nesly ve znamení... 22. 11. 2012 ▪ 5 min. čtení
Přes nepohodlí uživatelů cesta nevede Rozmáhání internetové telefonie vytváří nový prostor pro marketéry. Monetizace této služby je pro mnohé její poskytovatele takřka nutností,... 22. 11. 2012 ▪ 6 min. čtení
Marketing v soudní síní Počet patentových sporů mezi Samsungem a Applem jde do desítek. Spory spolu vedou velcí hráči ve všech oborech. Firmám vždy zajistí prostor v... 14. 11. 2012 ▪ 4 min. čtení
Cíl: Již ztracení zákazníci Remarketing od Googlu může podle ředitele společnosti Clearsearch Jona Simmonse plnit funkci využití zdánlivě již ztracených nákladů. Způsoby... 30. 10. 2012 ▪ 2 min. čtení
Videopříběh s bonusem Spot agentury Buzzman je založen na interaktivním videu, které se stává stále oblíbenějším reklamním kanálem. Tvůrci jej doplnili ještě skrytým... 30. 10. 2012 ▪ 1 min. čtení
Marketing v soudní síni Počet patentových sporů mezi Samsungem a Applem jde do desítek. Spory spolu vedou velcí hráči ve všech oborech. Firmám vždy zajistí prostor v... 30. 10. 2012 ▪ 4 min. čtení
Etika značku nebuduje Společnosti, které se pohybují v odvětvích určitým způsobem se dostávajících do křížku s etikou, se mnohdy řídí dobrovolnými kodexy a podrobují... 30. 10. 2012 ▪ 4 min. čtení