Z konkurence profituje spotřebitel Data dokládají, že vyjednávací síla řetězců vůči dodavatelům v České republice je jedna z nejslabších v Evropě. 19. 12. 2012 ▪ 7 min. čtení
Výhodný, ne nejlevnější Pokud ještě před dvěma lety v našich výzkumech deklarovalo pouhých 22 % respondentů, že jsou ve svých nákupech potravin významně ovlivněni... 31. 10. 2011 ▪ 2 min. čtení
Jak překonat obtížné období Rok 2009 konfrontoval česká nákupní centra se situací, na kterou za celou dobu své existence nebyla zvyklá. Rostoucí saturace trhu narazila na... 17. 2. 2010 ▪ 4 min. čtení
Trh s maloobchodními prostory pokračuje v růstu Rozsah čistých prodejních ploch v ČR překročil hranici 10 milionů m2 - na jednoho obyvatele Česka tak připadá již 1 m2. Tempo expanze obchodní... 22. 1. 2007 ▪ 4 min. čtení
Peníze nás v zábavě neomezují Snažíte se uspokojit potřeby cyklistů, přitom milovníci kolečkových bruslí by ve vaší víkendové destinaci utratili mnohem více. Jak tráví Češi... 24. 8. 2006 ▪ 4 min. čtení
Na trhu přituhuje Pro český obchod byla devadesátá léta obdobím expanze. Dosahované obraty na metr nových prodejen lámaly rekordy. Dnes je již situace jiná. 24. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení
Nákupní centra - je a bude z čeho vybírat Rok od roku se v Praze rozšiřuje nabídka obchodních ploch. Rozhodující roli v tomto nárůstu hrají zejména nově budovaná velká nákupní centra. 29. 11. 2004 ▪ 5 min. čtení
V boji obchodů o zákazníky přituhuje V boji obchodů o zákazníky přituhuje Tomáš Drtina Na českém maloobchodním trhu přituhuje. Zatímco ještě před třemi lety znamenalo otevření nové... 5. 3. 2002 ▪ 4 min. čtení
Kam míří preference zákazníků Kam míří preference zákazníků Čeští spotřebitelé utratí každoročně za elektrospotřebiče téměř 30 mld. Kč. Jak ukázal rozsáhlý výzkum "ELEKTRO... 18. 12. 2001 ▪ 2 min. čtení