Tomáš Drtina

Z konkurence profituje spotřebitel

Data dokládají, že vyjednávací síla řetězců vůči dodavatelům v České republice je jedna z nejslabších v Evropě.
19. 12. 2012 ▪ 7 min. čtení

Výhodný, ne nejlevnější

Pokud ještě před dvěma lety v našich výzkumech deklarovalo pouhých 22 % respondentů, že jsou ve svých nákupech potravin významně ovlivněni...
31. 10. 2011 ▪ 2 min. čtení

Jak překonat obtížné období

Rok 2009 konfrontoval česká nákupní centra se situací, na kterou za celou dobu své existence nebyla zvyklá. Rostoucí saturace trhu narazila na...
17. 2. 2010 ▪ 4 min. čtení

Peníze nás v zábavě neomezují

Snažíte se uspokojit potřeby cyklistů, přitom milovníci kolečkových bruslí by ve vaší víkendové destinaci utratili mnohem více. Jak tráví Češi...
24. 8. 2006 ▪ 4 min. čtení

Na trhu přituhuje

Pro český obchod byla devadesátá léta obdobím expanze. Dosahované obraty na metr nových prodejen lámaly rekordy. Dnes je již situace jiná.
24. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení

Nákupní centra - je a bude z čeho vybírat

Rok od roku se v Praze rozšiřuje nabídka obchodních ploch. Rozhodující roli v tomto nárůstu hrají zejména nově budovaná velká nákupní centra.
29. 11. 2004 ▪ 5 min. čtení

V boji obchodů o zákazníky přituhuje

V boji obchodů o zákazníky přituhuje Tomáš Drtina Na českém maloobchodním trhu přituhuje. Zatímco ještě před třemi lety znamenalo otevření nové...
5. 3. 2002 ▪ 4 min. čtení

Kam míří preference zákazníků

Kam míří preference zákazníků Čeští spotřebitelé utratí každoročně za elektrospotřebiče téměř 30 mld. Kč. Jak ukázal rozsáhlý výzkum "ELEKTRO...
18. 12. 2001 ▪ 2 min. čtení