Tomáš Hejda

Vir(v)ál po česku

Tuzemských zadavatelů, kteří by dokázali "virál" zkrotit, je poskrovnu. Proč tomu tak je? Že bychom neměli dostatek nápadů? Nebo nám spíše brání...
27. 5. 2008 ▪ 5 min. čtení

Vezměte značky ven!

Blíží se jaro, což pro většinu marketérů znamená rychle dokončit poslední přípravy na venkovní promotion. Týmy chystají kostýmy, balíčky...
24. 4. 2008 ▪ 1 min. čtení

Pilsner Urquell chutná i na webu

I pro pivní značky je web a internetová komunikace důležitou součástí komunikace se spotřebitelem. A jak se ukazuje na příkladu značky Pilsner...
24. 4. 2008 ▪ 5 min. čtení

Vědí zadavatelé, co skutečně chtějí?

Obor sales promotion neznamená jen ochutnávky jogurtů v řetězcích. To spotřebitelé většinou netuší a je to tak v pořádku, jak jsou na tom ale...
24. 4. 2008 ▪ 8 min. čtení

Pošli to dál

Poplašné zprávy neboli hoaxy neodmyslitelně patří k životu na internetu. Mohou poškozovat značky, stejně jako mohou přispět k brandingu. Někteří...
20. 3. 2008 ▪ 6 min. čtení

Goodbye, Palladium?

Požár a následné uzavření nového obchodního centra Palladium mají nečekané následky. Obchody budou uzavřeny nejméně dvacet dní. A to ještě v...
13. 3. 2008 ▪ 2 min. čtení

Venkovní reklama vzbuzuje rozruch

Od listopadu byl Jaroslav Zajicek, ředitel marketingu společnosti Ströer, evropské trojky v oblasti OOH reklamy, na cestách mezi New Yorkem, Abu...
5. 3. 2008 ▪ 9 min. čtení

Sežere Pardál "Géčko"?

V březnu loňského roku byl Pardál uveden na lokální trh v jižních Čechách. Nyní by se měl objevit na pultech obchodů po celé republice. Podaří...
12. 2. 2008 ▪ 2 min. čtení

Cena už nám nevadí

Češi se postupně učí na kvalitnější kávu. Za několik let bychom už nemuseli být označováni jako národ "turka".
12. 2. 2008 ▪ 4 min. čtení

Časy se mění...

RADA PRO REKLAMU zatím nerozhodla, zda je srovnávací kampaň společnosti ČEZ z hlediska etiky v pořádku nebo ne. Minulý týden, kdy ČEZ kampaň...
24. 1. 2008 ▪ 2 min. čtení

Mamutí parazit Kapitána Igla

Nový kapitán lákající na rybí výrobky kupodivu není reinkarnací Kapitána Igla společnosti Unilever. Tuzemský výrobce se pouze "nechal...
21. 1. 2008 ▪ 3 min. čtení

Černé reklamní plochy: boj s větrnými mlýny

Hlavní město každoročně bojuje proti stále se rozvíjejícím černým reklamním plochám. S příchodem letošního školního roku připravil Magistrát...
24. 10. 2007 ▪ 8 min. čtení

Proč španělský trh za naším zaostává?

Zatímco Česko zažilo boom obrazovek a digitálních POS už před dvěma lety, ve Španělsku tento boom právě začíná. Alespoň to ukázal právě skončený...
22. 10. 2007 ▪ 6 min. čtení

Normy v POS. Na co si dát pozor?

Každý výrobce se při výrobě potýká s problémy, které všechny normy a nařízení je nutné dodržet. Některé normy jsou jasně danými požadavky...
26. 9. 2007 ▪ 8 min. čtení

Staropramen chce dělat věci jinak

Obří láhev plovoucí po Vltavě nebo obrandované sochy v rekonstrukci. To jsou pravděpodobně cesty, jak dostat venkovní reklamu do povědomí...
31. 8. 2007 ▪ 4 min. čtení