Tomáš Jindříšek

Dialog - propagace v digitálním věku

V poslední době prošel marketing obdobím radikálního vývoje a zdá se, že pomalu končí jeho desetiletí trvající Belle Époque. Od doby Forda,...
6. 5. 2009 ▪ 4 min. čtení

Buďte vyvolení a komunikujte k vyvoleným

Zhruba 53 procent české populace je nyní on-line. Stále čteme o nejnovějších trendech, o participativním marketingu, virálním marketingu, o...
27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení

Jak neutopit peníze v matrixu

Internetové kampaně se již před několika lety staly standardní součástí mediálního mixu - alespoň z hlediska dělby mediálního rozpočtu. Bohužel...
30. 10. 2006 ▪ 6 min. čtení

Internetové kluby - obchodní příležitost

Internetové stránky produktů zdaleka nemusí být jen podpůrným nástrojem ke zvýšení znalosti značky nebo služby. Pomocí internetových klubů...
26. 6. 2006 ▪ 5 min. čtení