Konference Jak uspořádat úspěšnou konferenci? Podívejte se na několik tipů Pro pořádání úspěšné akce je třeba se vžít do role účastníka a poctivě si zodpovědět otázku: "Vydržel bych to až do konce?" 12. 10. 2012 ▪ 4 min. čtení
Dialog - propagace v digitálním věku V poslední době prošel marketing obdobím radikálního vývoje a zdá se, že pomalu končí jeho desetiletí trvající Belle Époque. Od doby Forda,... 6. 5. 2009 ▪ 4 min. čtení
Buďte vyvolení a komunikujte k vyvoleným Zhruba 53 procent české populace je nyní on-line. Stále čteme o nejnovějších trendech, o participativním marketingu, virálním marketingu, o... 27. 6. 2008 ▪ 5 min. čtení
Participativní marketing propagace digitálního věku V poslední době prošel marketing obdobím radikálního vývoje a zdá se, že pomalu končí jeho desetiletí trvající Belle Époque. Od doby Forda,... 15. 5. 2008 ▪ 6 min. čtení
Jak neutopit peníze v matrixu Internetové kampaně se již před několika lety staly standardní součástí mediálního mixu - alespoň z hlediska dělby mediálního rozpočtu. Bohužel... 30. 10. 2006 ▪ 6 min. čtení
Internetové kluby - obchodní příležitost Internetové stránky produktů zdaleka nemusí být jen podpůrným nástrojem ke zvýšení znalosti značky nebo služby. Pomocí internetových klubů... 26. 6. 2006 ▪ 5 min. čtení