Desatero pro zaměstnance ve službách Znovu jsou tu počáteční měsíce roku, tržebně příliš nezajímavé. Co tedy dělat před sezonou? Připravit se na ni. S odhlédnutím od... 15. 2. 2011 ▪ 3 min. čtení
Horké dny jsou ty tam Letní období skončilo a s ním i charakteristika této sezony. V říjnu již v hotelu asi nečekáte davy vděčné za ledový nápoj a zmrzlinu. Naopak.... 20. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení
Několik tipů pro větší zisky Postoj prodavače nebo prodavačky by měl vyjadřovat očekávání zákazníka a vstřícnost jeho požadavkům. Nezáleží na tom, co a kde prodáváte, uvnitř... 15. 9. 2010 ▪ 3 min. čtení
Jak na zákazníka: Prostředí a vstup S výjimkou internetového obchodu jsou všechny provozovny, prodejny, show roomy, kanceláře i kavárny zasazeny do určitého - daného a vymezeného -... 28. 6. 2010 ▪ 3 min. čtení
Jak na zákazníka: Prostředí a vstup S výjimkou internetového obchodu jsou všechny provozovny, prodejny, show roomy, kanceláře i kavárny zasazeny do určitého - daného a vymezeného -... 17. 6. 2010 ▪ 3 min. čtení
Horké léto, chladná kuchyně? Letní období je pro hotel jednoznačným přínosem. Celková "méně výkonná" atmosféra u zákazníků i napjatější rozvrh u "náhodně projíždějících"... 14. 6. 2010 ▪ 3 min. čtení
Kdo okouzlí hotelového hosta Host vašeho hotelu potřebuje poznat a zaregistrovat, že člověk, který se pohybuje v blízkosti nebo uvnitř hotelu, patří k hotelovému personálu,... 10. 5. 2010 ▪ 3 min. čtení
Perfektní novoroční přání Po roce jsou tu opět. Pro křesťany období očekávání a na-rození Páně, pro konzumenty zostřené nákupní šílenství, pro všechny společnosti, hotely... 22. 12. 2009 ▪ 3 min. čtení
Lobby jako chrám Málokde nalezneme zjištění, že hotel je světskou analogií kláštera a materiální analogií univerzity. Zatímco hotelové pokoje jsou mnišskými... 26. 11. 2009 ▪ 2 min. čtení
Proč jezdit do lázní? Návštěva lázní má tři momenty: zdravotní, odpočinkový a společenský. Navíc se tyto tři momenty přirozeně prolínají. Práce masérky a lázeňského... 20. 8. 2009 ▪ 3 min. čtení
Zákazník a jak na něj Dvě desítky let už žijeme v klasickém tržním prostředí, ale stále nám nepřipadá, že by se podstatně změnil zákaznický přístup českých prodavačů.... 18. 8. 2009 ▪ 5 min. čtení
Náš čas je i hostův čas Jakým způsobem se, co do času, věnujete svým hostům? Zamyslete se, zda jim dát jistou volnost, vytvořit skutečnou pohodu, nebo mlčky přistoupit... 28. 5. 2009 ▪ 3 min. čtení
Na obědě s první dámou Jste pozvaní na důležitou společenskou akci a nejste si jisti, kdy je dovoleno začít jíst, jak si říct číšníkovi o přidání nebo kdy zahájit... 29. 4. 2009 ▪ 4 min. čtení
Uměli byste pohostit prezidenta? Kdo není zrovna lev salonů a domácí obědy či večeře klidně odbývá s řadou přestupků vůči etiketě, může propadnout panice, pokud očekává důležité... 2. 4. 2009 ▪ 7 min. čtení
Jak hosta udržet a získat nového Letošní rok, říká se, bude přelomový. Řada hoteliérů prý zavře. I bez toho by se měl každý soudný majitel a manažer oboru - krize nekrize -... 29. 3. 2009 ▪ 5 min. čtení
Aperitivem se nepřipíjí K čemu slouží aperitiv, ať už v podobě aperitivního vína (vermuty a jiné) nebo lihoviny (destilátu)? 8. 12. 2008 ▪ 3 min. čtení