Když jsou z nás nakupující pacienti

Čas od času se pacientem stává každý z nás. A podle toho, jak lidé přistupují k nákupu léků, lze segmentovat spotřebitele.
23. 4. 2009 ▪ 2 min. čtení

Lucky Strike zmodrají

Prémiová značka Lucky Strike z portfolia firmy British American Tobacco se dočká po letech změny, a to poměrně zásadní. Její varianta Lucky...
20. 1. 2009 ▪ 1 min. čtení

Značka Rio Mare spustila web

Výrobce Bolton Czechia zprovoznil pro svou značku konzervovaných tuňáků Rio Mare produktový web, na němž jako vedoucí značka na českém trhu (v...
20. 1. 2009 ▪ 1 min. čtení

Trend pop-up store se šíří Evropou

Evropské značky objevily relativně nový koncept pop-up store, tedy krátkodobé prodejny, nový trend, který se již rozšířil v Itálii a nyní dobývá...
20. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení

Nový šéf Unileveru přichází z Nestlé

Po 35 letech odchází z Unileveru dosavadní šéf Patrick Cescau, jeho místo zaujme od příštího roku Paul Polman. Ten s sebou nese 26 let...
15. 10. 2008 ▪ 1 min. čtení

Hornbach jde do umění

Hobbymarket Hornbach spustil v Německu další nekonvenční akci, tentokrát uměleckou. Na donedávna prázdném berlínském domě se vyjadřuje dvanáct...
15. 10. 2008 ▪ 1 min. čtení

Heinz uvádí sendviče

Výrobce Heinz rozšiřuje svou působnost na britském trhu o balené sendviče, v nichž využívá své značkové omáčky. Nová řada 19 druhů sendvičů bude...
15. 10. 2008 ▪ 1 min. čtení

COOP má TV spoty

Síť spotřebních družstev COOP zahájila minulý týden první kampaň v celoplošných médiích, tedy v TV, tisku a rozhlase. Komunikace potrvá do konce...
23. 9. 2008 ▪ 1 min. čtení

Šest řetězců vybírá kontrolu kvality letáků

Několikaměsíční jednání maloobchodních řetězců o možné podobě společného měření kvality letákové distribuce se chýlí k závěru. Původním záměrem,...
13. 8. 2008 ▪ 2 min. čtení

Pozor na duální ceny na Slovensku

V souvislosti s přechodem Slovenska na euro platí od 8. srpna povinnost zobrazovat ceny či platby jak ve slovenských korunách, tak nově i v...
13. 8. 2008 ▪ 1 min. čtení

Interspar zapojil Šebrlovou

Řetězec Interspar spustil v polovině července novou kampaň na podporu čerstvosti a kvality zboží, která odkazuje ke sportovní události léta -...
13. 8. 2008 ▪ 1 min. čtení

Dr. Oetker launchuje Paulu

Výrobce pudingů Dr. Oetker rozšiřuje svou přítomnost v segmentu chlazených pudingových dezertů a uvádí na trh značku Paula, jejíž zvláštností je...
13. 5. 2008 ▪ 1 min. čtení

Vinná novinka na ledu

S příchodem teplého počasí a v reakci na neustávající oblibu míchaných nápojů přišla společnost Maxxium s nezvyklou novinkou v oblasti vín -...
13. 5. 2008 ▪ 1 min. čtení

DM drogerie jde do léků

V sousedním Německu vstoupí řetězec dm drogerie co nevidět do obchodu s léčivy. "V létě představíme první lékárenské koutky v našich obchodech...
13. 5. 2008 ▪ 1 min. čtení

Müller piluje svou značku

Mlékárny Alois Müller chtějí otevřeně posílit značku mléčných produktů Müller a zřetelně zdůraznit své subznačky. O novém positioningu...
13. 5. 2008 ▪ 1 min. čtení

Interspar znovu v TV

Další etapou v komunikaci kvality a čerstvosti řetězce Interspar je nová imageová kampaň, která odstartovala 5. března na všech čtyřech...
12. 3. 2008 ▪ 1 min. čtení

Kofola Bez rozjíždí Dny Bez

Na začátku března odstartovala nová kampaň na novinku Kofola Bez, do které chce společnost Kofola integrovat i reakci spotřebitelů. Základem...
12. 3. 2008 ▪ 1 min. čtení

Kdo roznese letáky Plusu?

V únoru vypsala síť obchodů Plus tendr, respektive cenovou poptávku na neadresného distributora svých reklamních materiálů. "Oslovili jsme 5...
12. 3. 2008 ▪ 1 min. čtení

Zákazníci chtějí "zobat"

Společnost Nestlé uvedla na trh pod názvem Pop Choc novou variantu malých "jednohubek" svých čokoládových výrobků Kit Kat, Lion a Studentská...
12. 3. 2008 ▪ 1 min. čtení