Lze hodnotit přínos marketingového oddělení? Na přelomu dubna a května přinesl odborný tisk zprávu o výsledcích výzkumu agentury Stem/Mark, podle kterého má pouze čtvrtina tuzemských firem... 26. 9. 2012 ▪ 3 min. čtení
Loajalitou proti krizi i po krizi V poslední době se často v odborné literatuře i ve zkušenostech firem setkáváme s myšlenkou, že jedním z cílů protikrizových opatření je udržení... 22. 12. 2010 ▪ 8 min. čtení
Kompetence lektorů marketingu Mimoškolní vzdělávání v marketingu je třeba postupně přizpůsobovat evropskému standardu, odpovídajícímu zásadám EU. Důvod je zde velmi prostý:... 27. 2. 2008 ▪ 4 min. čtení
Supply chain management z jiného pohledu Boj o tržní pozici a přežití je jedním z principů ekonomické teorie i praxe. Co je tedy v tomto směru nového? 16. 12. 2005 ▪ 6 min. čtení
Co ukázal výzkum hodnototvorného řetězce Výzkum investičně nenáročné restrukturalizace nosných vnitropodnikových vztahů v MSP*) potvrdil aktuální stav tvorby hodnototvorného řetězce. 13. 5. 2005 ▪ 3 min. čtení
Význam hodnototvorného řetězce Současný racionální vývoj ekonomických struktur představuje jistý odklon od tradičního útvarového chápání rozdělení firmy, které je nově... 13. 5. 2005 ▪ 8 min. čtení
Procesní orientace firmy Orientace na zákazníky a procesní orientace - to jsou dnes pro mnoho organizací aktuální otázky vlastní konkurenceschopnosti. Snahy o její... 13. 11. 2003 ▪ 9 min. čtení