Špatný operátor může poškodit jméno firmy Často se nám může zdát, že práci telefonního operátora by zvládl každý. Zvednout telefonní sluchátko, zavolat klientovi a sdělit mu soubor... 24. 5. 2013 ▪ 5 min. čtení
Podruhé už nemusí zavolat "A co Tunisko?" zeptal jsem se kdysi operátorky jedné známé cestovky. Tam nejezděte, tam nic není, zněla odpověď. A co byste mi tedy doporučila?... 31. 1. 2013 ▪ 2 min. čtení
Pohledávky Hlídejte si pohledávky. Obchod končí až úhradou faktury Úspěšnost firmy nezávisí pouze na výši jejího zisku či obratu, ale také na schopnosti zisk inkasovat - tedy i na způsobu, jakým řídí pohledávky.... 10. 9. 2012 ▪ 5 min. čtení
Teprve úhradou faktury je obchod dokončen Úspěšnost firmy nezávisí pouze na výši jejího zisku či obratu, ale také na schopnosti zisk inkasovat, tedy ve značné míře i na způsobu, jakým... 23. 4. 2012 ▪ 7 min. čtení
Doporučení Chystám se na návštěvu nedávno znovuotevřeného Národního technického muzea. Zajímají mne jak staré, tak nové expozice, jako je obří model Nových... 1. 3. 2012 ▪ 1 min. čtení