Druhou reklamní kampaň zaměřenou na polské turisty se v průběhu května chystá v polských médiích spustit státní agentura pro podporu cestovního ruchu CzechTourism. Rozpočet kampaně, financované ze strukturálních fondů Evropské unie (Společný regionální operační program), činí 26 mil. Kč. Potenciální polští turisté, kteří doposud přes ČR převážně jen projížděli za svými cestami k moři a do Alp, budou oslovováni prostřednictvím třicetisekundového televizního spotu, tištěné inzerce a venkovních citylightů. Kampaň láká Poláky, kteří doposud přes ČR převážně jen projížděli k moři a do Alp, aby se na našem území zdrželi delší čas.
Třicetisekundový televizní spot v režii Vladimíra Michálka, tiskové inzeráty a venkovní city lighty se sloganem "Zastavte se u nás!" připravila stejně jako předcházející kampaně CzechTourismu agentura McCann-Erickson. Tištěná inzerce (imageové fotografie se sloganem) se objeví v populárních týdenících a přílohách nejčtenějších polských periodik. (Tele magazyn, Tele tydzie, Gazeta Wyborcza a Newsweek Polska). Citylighty budou umístěny na zastávkách městské hromadné dopravy, nádražích, v supermarketech a na frekventovaných veřejných prostranstvích ve Varšavě, Lodži, Gdaňsku, Gdyni, Sopotech, Katovicích a dalších městech Horního Slezska.
Výběrové řízení na návrh a realizaci nákupu mediální plochy vyhrála ostravská Pronetmedia. Souběžně s reklamou v Polsku proběhne stejně zaměřená kampaň také v Rakousku. Obě jsou prvními výraznějšími reklamními akcemi, jež připravil tým nového ředitele CzechTourismu Rostislava Vondrušky.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist