Výrobce sportovní obuvi Botas pořádá výběrové řízení na kreativní zpracování nadlinkové reklamní kampaně. Tu plánuje spustit na jaře příštího roku. Podle brand manažera společnosti Davida Kratochvíla se tendru účastní agentury Mark BBDO, Linea Recta, Avant Bozell, Petronius a Art Drive. O výši rozpočtu není podle Kratochvíla ještě definitivně rozhodnuto. Vítězná agentura by měla být známa koncem listopadu. "Poslední nadlinková kampaň na podporu značky Botas proběhla v tomto roce v souvislosti s filmem Rafťáci. Plánovaná jarní kampaň by měla především oživit tuto tradiční českou značku," uvedl Kratochvíl.

hrot

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist