V září se naši mystery shoppeři vydali do Plzně. U každého z navštívených hypermarketů objevili minimálně jeden nedostatek. Výjimkou bylo Tesco na Rokycanské ulici, které se zaslouženě stalo vítězem testu.

PRODUKTY PRO DOMÁCNOST STÁLE ROSTOU

Pro zářijové vydání časopisu jsme pro vás připravili krátký přehled o růstech v kategorii čisticích prostředků a produktů péče o domácnost. Informace vychází z poslední celosvětové studie společnosti ACNielsen. Ta ukazuje, že prodeje dezinfekčních prostředků, domácích čističů a insekticidů rostou rychleji než ostatních produktů pro domácnost. Růst privátních značek se různí v kategorii od kategorie. Spotřebitelé kupují hlavně takové prostředky péče o domácnost, které neškodí jejich zdraví a pomáhají podporovat pocit pohodlí, stejně jako je tomu u potravin a nápojů. Studie "Co se děje ve světě - Pohled na růst v oblasti prostředků péče o domácnost 2006" nám ukazuje momentálně nejkupovanější produktové kategorie, které spotřebitelé na celém světě používají, aby svůj domov udrželi čistý a hezký. Celkový celosvětový nárůst prodejnosti produktů péče o domácnost byl ve výši 4 % a devět kategorií zaznamenalo nárůst nadprůměrný.

Produktové kategorie, které vykazují nárůst, obsahují hlavně takové produkty, které usnadňují úklid nebo snižují jeho namáhavost. U přípravků do myček na nádobí to je např. segment "3 v 1", který vykazuje největší nárůst.

Připraveno ve spolupráci s agenturou Arc Worldwide, členem iBTL sekce AKA

RE0610_27-1.gif

REGAL 40 - monitoring cen v Kč (7.-11. 9. 2006)


Tesco


Plzeň - Rokycanská

návštěva 11. 9. v 16.00

0

Nejlepší prodejnou se v zářijovém hodnocení stalo Tesco na Rokycanské ulici v Plzni. Náš tajemný nakupující zde strávil 45 minut a za tu dobu se mu podařilo lehce najít všechny položky z nákupního seznamu. V závěru mu tudíž žádná nechyběla (0). U pokladny strávil příjemné dvě minuty, a to i přesto že byl v prodejně ve čtyři hodiny odpoledne. Nakupující rovněž nezaznamenal žádný prohřešek týkající se kvality služeb nebo uspořádání a čistoty prodejny. Personál byl podle jeho vyjádření navíc ochotný a příjemný. V cestě po prodejně mu nevadily žádné palety nebo přepravky.

Globus

Plzeň - Chotíkov u Plzně

návštěva 11. 9. v 11.00

0

Délka nákupu v hypermarketu Globus byla stejná jako u Tesca, tedy 45 minut. Navíc na pokladně náš nakupující vůbec nečekal a byl odbaven hned. Velkou výhodou této prodejny bylo také to, že v závěru nákupní mise nechyběla v košíku nakupujícího žádná z požadovaných položek (0). Přepravky a palety, které našemu nakupujícímu vadily v průchodu, posunuly Globus na druhé místo. Ostatní hodnocená kritéria dopadla velmi dobře. Prodejna byla čistá a personál příjemný.

Interspar

Plzeň - Rokycanská

návštěva 11. 9. v 19.00

0

Interspar na Rokycanské ulici zvítězil v Regal Testu v květnu (Regal 06/2006). Tentokrát mu však štěstí nepřálo. Stále lze ale říci, že si v našem testu drží vysoký standard. Jediná věc, která se jevila našemu nakupujícímu jako nepříjemná, byl nepřehledný merchandising. I přesto se mu podařilo během 40 minut nalézt všechny požadované položky ze seznamu, takže mu v závěru nic nechybělo (0). U pokladny strávil rovněž přívětivé 2 minuty. Personál hodnotil jako ochotný a přátelský. Prodejna byla podle něj čistá.

Hypernova

Plzeň - Gerská

návštěva 11. 9. v 13.30

6

Ačkoliv kvalitativně dopadla Hypernova v Plzni velmi podobně jako Globus, skončila až na posledním místě. Stejně jako v Globusu si náš nakupující stěžoval na špatný průchod mezi paletami. Ostatní hodnocení ovšem dopadlo kladně. Prodejna byla čistá, upravená, personál byl ochotný. Nakupující zde strávil 35 minut a u pokladny čekal jen minutu. Základním nedostatkem této prodejny však bylo, že v závěru nákupní mise chybělo mystery shopperovi v košíku celkem 6 položek. To byl v měsíci září nejslabší výkon ze všech hodnocených prodejen.


Vítěz testu

RE0610_27-2.jpg

Stanislav Novotný


ředitel hypermarketu Tesco

Plzeň, Rokycanská 1385/130

Umístění v soutěži hodnocené nezávislým týmem odborníků je pro nás vždy dobrým signálem. Ocenění je ohodnocením práce celého kolektivu, zejména s přihlédnutím k silné konkurenci v republice i v samotné Plzni. Vnímám jej jako pozitivní výzvu k tomu, abychom i nadále pokračovali ve snaze plnit přání našich zákazníků a zlepšovali zákaznické služby. Osobně jsem letos oslavil deset let svého ředitelování v řetězci Tesco a ocenění vaší redakce je sice opožděný, ale o to milejší dárek k mému působení ve společnosti.

V letošním roce jsme uskutečnili rozsáhlou přestavbu celého obchodu, kdy jsme v rekordním čase a za plného provozu lépe uspořádali zboží, rozšířili promoční a sezonní prostor na úkor běžné nabídky, sjednotili oddělení textilu a nakoupili do tohoto oddělení nové vybavení, zavedli automat na výkup lahví, zákazníkům představili nové cigaretové stojany, pulty s grilovaným masem, stojany na zeleninu, květiny a noviny, snížili jsme výšku všech prodejních polic, zajistili přehlednější značení cen a představili celou řadu dalších novinek. Dále jsme trvale snížili ceny u širokého sortimentu výrobků a zavedli desítky nových, dnes velmi oblíbených produktů pod značkou Tesco. V dohledné době chystáme rozšíření služeb pro zákazníky v prostoru obchodní pasáže a pochopitelně v tuto chvíli chystáme i mnoho tajných vánočních překvapení. Osobně se řídím zásadou, že cesta ke spokojenému zákazníkovi vede přes spokojeného zaměstnance. Osobní vztah k zaměstnancům je mou zásadní prioritou.


RE0610_27-3.gif

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist