Televizní spoty na novou řadu dámských hygienických potřeb s názvem Naturella nasadila v těchto dnech společnost Procter & Gamble. Inovací tohoto výrobku je heřmánková parfemace. Jedním z hlavních promo předmětů se stane obrovský nafukovací heřmánek, který by měl být umísťován do nákupních center. Nový výrobek bude před Vánocemi rovněž podpořen in-store promotion a hosteskami v místech prodeje. Speciální vánoční balení podle informací M&M připravena nejsou.
hrot
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist