Televizní spoty na novou řadu dámských hygienických potřeb s názvem Naturella nasadila v těchto dnech společnost Procter & Gamble. Inovací tohoto výrobku je heřmánková parfemace. Jedním z hlavních promo předmětů se stane obrovský nafukovací heřmánek, který by měl být umísťován do nákupních center. Nový výrobek bude před Vánocemi rovněž podpořen in-store promotion a hosteskami v místech prodeje. Speciální vánoční balení podle informací M&M připravena nejsou.

hrot

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist