Není to tak dávno, co si jednadvacetiletý student
Alex Tewa z Velké Británie založil stránku milliondollarhomepage.com. Stránka se skládala přesně z jednoho milionu pixelů. Každý z nich byl na prodej k reklamním účelům. Původní cena jednoho pixelu byla stanovena na jeden dolar. O mediální rozruch kolem celé akce se postarali reportéři. Výsledkem kampaně byla návštěvnost více než 1,5 milionu unikátních návštěvníků za jediný den. Alex tak bez problémů prodal každý pixel na stránce. Poslední z nich dokonce skončil v dražbě na
Ebay. Prodán byl za 381 tisíc dolarů. Protože každá dobrá myšlenka musí být někým okopírována, v nedávné době přišel s podobným konceptem
Sandberg Institute. Společnost, sídlící v Amsterdamu, začala stejným systémem prodávat fasádu své budovy. Díky tomuto kroku nejen vydělala zajímavý obnos, ale zároveň získala fantastickou publicitu. První evropský počin v této oblasti tedy máme za sebou, na prvenství v rámci České republiky se ale stále ještě čeká.
hej
Tento článek máteje zdarma.
Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení.
Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články.
Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený.
Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte
předplatné.
Vyberte způsob sdílení