Společnost dm-drogerie markt zavádí nově akci s mottem "dm trvalá cena: šetří čas a peníze". Ta spotřebitelům u vybraných výrobků garantuje "akční ceny"po dobu minimálně čtyř měsíců. Výrobky s akční cenou se budou postupně obměňovat. Pro snadnou orientaci zákazníků jsou tyto výrobky označeny červeným plastovým závěsem u regálové etikety. Akce by měla dm-drogerii odlišit od konkurence a profilovat ji v očích zákazníka jako společnost nabízející příznivou cenu nejen během krátkého akčního období. Zákazníci by měli také ocenit, že jim drogistický řetězec v duchu motta akce ušetří i čas, protože nebudou nuceni obíhat krátkodobé akční nabídky.

Podporu projektu dm trvalá cena zajišťuje kromě promoce přímo na filiálkách také velká mediální kampaň v televizi a tisku.

hrot

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist