Možnosti tzv. bluetooth marketingu v místě prodeje a motivaci nakupujících k interakci testovaly v hypermarketu Globus v pražských Makovicích společnosti EasyCo a CZ-Visual Impact. Jednotka bluepoint umístěná na jedné z pokladen vysílala na mobilní telefony nakupujících po jejich předchozím svolení digitální obsah, na který byli předtím upozorněni na LCD monitorech v hypermarketu. Rozesílaný obsah ve formě videa (vánoční přání) byl zakončen výroční upoutávkou Globusu. Celkem bylo osloveno 1211 unikátních mobilních telefonů.

sch

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist