Do průzkumu agentury STEM/ MARK uvedla více jak polovina respondentů, že se jim zvýšily prodeje výrobků oceněných značkou Klasa. Z nich se 17 % domnívá, že označení Klasa bylo důvodem zvýšeného zájmu spotřebitelů, necelých 70 % si myslí, že značka Klasa byla pouze jedním z faktorů. Podle průzkumu používá logo značky Klasa ve své marketingové komunikaci 70 % držitelů. V nadlinkových médií je využívají převážně společnosti s obratem nad 250 milionů, menší firmy uvádějí logo Klasa spíš během propagačních akcí a na letácích.
Od 19. do 28. ledna 2007 14 producentů potravin oceněných značkou Klasa reprezentovalo Českou republiku na potravinářském a zemědělském veletrhu Grüne Woche. Českou expozici financoval Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství ČR.
hrot
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist