Do průzkumu agentury STEM/ MARK uvedla více jak polovina respondentů, že se jim zvýšily prodeje výrobků oceněných značkou Klasa. Z nich se 17 % domnívá, že označení Klasa bylo důvodem zvýšeného zájmu spotřebitelů, necelých 70 % si myslí, že značka Klasa byla pouze jedním z faktorů. Podle průzkumu používá logo značky Klasa ve své marketingové komunikaci 70 % držitelů. V nadlinkových médií je využívají převážně společnosti s obratem nad 250 milionů, menší firmy uvádějí logo Klasa spíš během propagačních akcí a na letácích.

Od 19. do 28. ledna 2007 14 producentů potravin oceněných značkou Klasa reprezentovalo Českou republiku na potravinářském a zemědělském veletrhu Grüne Woche. Českou expozici financoval Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) ve spolupráci s Ministerstvem zemědělství ČR.

hrot

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist